$Jennie Szemszöge$
- Jennie Noona! Na kérlek! - Könyörgött drágalátos unokatestvérem -
- Felix... Ebből inkább te maradj ki. - Mondtam már el vagy századjára -
- Lehet hogy jó lenne ha segítene. Gyorsabban haladnánk. Én azt mondom hogy jöhetne Felix. - Tette Rosé a kezét a vállamra -
- Rosé Noona a legjobb! - Kezdte ölelgetni az említettet - Mindjárt jövök, csak elintézem valamit. - Pattogott el az egyik irányba -
- Én elmegyek a város déli felébe, te menj az északiba a hülye gyerek meg megy arra amerre akar, én most nem fogok rá várni. - Indultam el a déli irányba -
$Felix Szemszöge$
Az a youtube videó sokat segített... Még mutatta hogy nyomozzam le valaki telefonját. Van eszem is hozzá. Tök menő vagyok!
Mostmár csak ki kéne találnom hogy merre is van az a Han fogadó... Valószínűleg a városban..
Aaa. Nincs kedvem át kutatni az egész várost... De Lisaért mindent.
De hülye vagyoook! Hát ott a Google térkép. A Google lesz a legjobb barátom. Mindenben segít.
Google térkép
Keresés : Han fogadó
[] Kérem válassza ki melyik városban szeretné keresni. :
¬ Busan
¬ Daegu
¬ Incheon
¬ Ulsan
¬ Anyajang
¬ Gwanju
¬ Goyang
¬ Szöul
¬ Suncheon
¬ GwangmyeongVálasztott opció : Szöul
°.°.°.Keresés.°.°.°
°.°.°.Cím betöltése.°.°.°
Cím : Dollar út 378.
Tökéletes.. A város másik vége. Inkább megyek kocsival... Igaz még nincs jogosítványom, de a GTA-s vezetésnél nem lehet nehezebb.
Jen biztos nem bánja ha elviszem egy körre a kocsiját...
El kaptam a helyéről Jennie kocsijának a kulcsát és nagy nehezen rá jöttem melyik gomb oldja fel.
Beültem automatikusan hátra, de rá jöttem hogy így senki nem fog vezetni, így kiszálltam, és a mostani helyemre ültem.
Ki kell használnom ezt az alkalmat amíg Jen nincs itt mert nem engedne vezetni.
Ha látna lehet itt verne agyhelyen... Pedig tök normális dolgot készülök csinálni. Vezetni.
Az már más téma hogy jogsi nélkül... De az nem számít most.
Elindítottam a kocsit, de mielőtt a gázpedálra raktam volna a lábam, telefonom elhelyeztem úgy hogy lássam is merre kell menni.
Melyik útvonalon szeretne haladni?
°Hosszabb útvonal.
°Rövidebb útvonal.
Választott opció : Rövidebb útvonal.
°.°.°.Útvonal betöltése.°.°.°
Oké. Ez csak kocsival 15 perc. Nem is olyan sok. Tényleg rövid út.
Végül lassan rá tettem a gázpedálra lábam. Kihajtottam az udvarból, kissé nehezebb mint GTA-ban.. De nem vészes... Megpróbálok semminek sem neki menni, remélem sikerülni fog..
Akkor talán Jen észre se fogja venni hogy elvittem valahova a kocsiját..
~~~~~~
Már 7 perce vagyok úton, egészen megszoktam ezt az egész vezetős dolgot. Viszont azzal nem számoltam hogy kicsit lassabban kéne hajtanom...
Hirtelen megláttam egy rendőrt aki jelezte hogy parkoljak le az út szélén.. Már vártam a leszídást és a büntetést...
Le húztam szépen lassan az ablakot.
- Jó napot! Remélem tisztában van vele hogy a kelleténél gyorsabban ment, ezért szeretném figyelmeztetni hogy postán megkapja a bírságot. A nevét kérem mondja el.
- Jó napot... - Viszonozta az őr köszönését - Ő... Öhm.. Lee Felix.. - Nyögtem ki nagy nehezen -
- További szép napot, máskor vigyázzon mennyivel hajt. - Mondta amire gyorsan felhúztam az ablakot -
Elhajtottam villámgyorsan mielőtt eszébe jutott volna a nem létező jogsim elkérni.
Unnie így is a temetőbe küld ha Még látja a számlán álló nevet...
Amikor végre a szállodához értem, rögtön a recepciós hölgyhöz futottam.
- Jó napot! Lalisa Manoban testvére vagyok és a szoba számát szeretném elkérni. - Találtam ki valamit gyorsan -
- Harmadik emelet, 45/J
Meg se vártam hogy tovább mondja, fellifteztem a harmadikra és Lisa szobájába bekopogtam.
$Lisa Szemszöge$
Aa, esküszöm tök menő lenne ha Hope most berúgná az ajtót, felülnék a hátára és kirepülnénk az ablakon.
Folytattam volna tovább a gondolkodást de valaki kopogott az ajtón... Oda siettem és kinyitottam.
- Te mit keresel itt? És hogy találtál ide?
DU LIEST GERADE
Csak egy díjugrató [JenLisa ff.] BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarKim Jennie egy lovas, még hozzá egy díjugrató. Lalisa Manoban, pedig nyáron diák munkát keres, és mivel szeret a lovakkal foglalkozni ezért úgy gondolta tökéletes lesz neki a lovarda. Jennie már tudja hogy kissé kilóg a sorból. Az az nem mint egy át...