Bölüm 43 / Unutulmak

185 9 1
                                    

AYAZDAN... 

Sabah gözlerimi açtığım anda başım da bir acı hissettim ardından mide bulantısı ve üşüme. Anneme seslenmek için ağzımı açtım ama Ilgaz'ın dediği gibi mikrofon yutmuşa döndüm kendimi ne kadar zorlasam da bir türlü sesim çıkmadı.  Yavaşça yatakta doğrulup bir bardak su içtim ama yutkunurken bile canım acıdı. Tam ayağa kalmak için hazırlanıyordum ki başımın dönmesi ile kendimi yatağa geri attım sanırım en iyisi annemin odaya dalmasını beklemek . Ama bu kadar üşürken onu beklemek beni gerçekten zorlayacak. Harika! kelimenin tam anlamıyla şifayı kaptım .

Odaya dalan annem gözlerini kocaman açarak yanıma doğru geldi"Oğlum bu halin ne hastamı oldun sen ?" sesimi çıkaramadığım için gözlerimi evet anlamın da açıp kapattım annem de bunu anlamış olacakki direk elini tersi ile anlıma dokunup ateşimi kontrol etti ve dejavu yine şokla gözlerini açtı "oğlum sen yanıyorsun!" hızla üzerimdeki  battaniyeyi kaldırdı hadi be ben üzerime daha kalın bir battaniye örter diye düşünmüştüm üzerimdeki battaniyenin de gitmesi ile zaten üşüyen bedenim daha fazla dayanamadı ve titremeye başladım annem bunu fark etmiş olacakki odamdan çıktı kesin bana daha kalın bir battaniye getirecek . Yine umutlarım boşa gitti annem bu seferde yanında derece ve babam ile geldi babam yanıma yavaşça yaklaştı ve yanağıma şefkatli bir öpücük kondurdu ardından yavaşça kulağıma fısıldadı"Unutma ,gecenin en karanlık olduğu an şafağa en yakın olduğu andır ." Hadi ama baba ,ben son sınıf bir edebiyat öğrencisi değilim bu ne demek şimdi en azından bana gün boyunca düşünebileceğim bir konu verdi "Eda, ben Aslıyı aradım ama bu gün hastane de önemli bir işi olduğu için Onuru yollayacakmış o gelip bir baksın ona göre bakarız artık" . 

Onur amca gelip bana bir ilaç yazdı,ve 3 gün rapor verdi 3 gün boyunca yataktan çıkmamak doğrusu çok eğlenceli(!) zaten sınıf atladığım için derslerde zorluk çekiyorum bide yetmezmiş gibi 3 gün ders kaçıracağım Kuzey veya Ilgaz bana ders anlatma zahmetine katlanmadıkları sürece bu açığı zor kapatırım .Kendimi her yönden berbat hissediyorum Ilgaz servisi kaçırma bahanesi yüzünden gelip yüzüme bile bakmadı ikizinin hastalığı umrun da bile değil Kuzey sırf Ilgaz ile küs olduğu için benimle takılıyor ve bunu anlamadığımı zannediyor bu hep böyledir Kuzey beni daha annemin karnındayken bile sevmiyordu bir kere annem ve Merve teyze şakalaşırken duydum ben hep sevilmeyen oldum, Ilgaz ise herkesin gözdesi şu anda, tek tesellim yakın zaman da okulların kapanacak olması okullar kapanınca Urfaya dedemlerin  yanına gidicek olmamız birtek oradayken gerçekten mutlu hissediyorum bunun sebebi,lgaz'ın Kuzey olmadığından dolayı benimle vakit geçirmesimi yoksa tek erkek torunu olduğum için dedemin bana normalde herkesin Ilgaza davrandığı gibi davranmasımı bilmiyorum tek bildiğim...

kimse farkında olmasa bile ben hep ikinci planda oldum halbuki ilk ben doğdum ılgaz ikinci olarak doğdu . Aslı halamın daha karnın da olan doğmamış kızı bile benden daha değerli gibi hissediyorum Onur amca geçen gün halamın sancısı olduğunda farkında olmadan beni itti ... 

Odama giren annem düşüncelerimi böldü "Oğlum sen bişey de yemedin gel sana sevdiğin mantar çorbasından yaptım " beni düşünen birisi varmış şaşırdım açıkcası .Annem ağır ağır bana çorbamı içirdikten sonra ateşimi bir kez daha kontrol etti o kadar yüksek olmadığına kanaat getirince de anlıma bir öpücük kondurup bir kaç güzel söz söyleyip odamdan çıktı bütün gün sadece uyudum ve bir şeyler yedim bir kelime bile konuşamadım boğazımın ağrısı yüzünden bu biraz, kötü hissettirdi akşama doğru Ilgaz geldi odama girdi sessizce direk gözlerimi yumdum o benim uyuduğumu düşünerek yatağıma doğru ilerledi , uyuduğumu fark edince derin bir iç çekip yatağımın yanın da duran puf koltuğa oturdu.           "Biliyormusun? ikizimi seçme şansım olsaydı eğer yine seni seçerdim ,şaşırdın değilmi şaşırma bugün biraz düşündüm benim gerçek dostum kim diye gerçekten tüm sırlarımı bilen ama kimseye birşey söylemeyen bazen gıcık olsada beni satmayan art niyet düşünmeyen , kim diye düşündüm benim gerçek ve daimi dostum kim ? Ve o an anladım bu kişi senden başkası değil şimdi uyanık olsan hayatta bunları söyleyemem yüzüne sonuçta benim ikizimsin dalga falan geçersin hiç çekemem ,bu gün servisi kaçıracağım ,için yanına uğrayamadım umarım en kısa zamanda iyileşirsin sonra benim yanım boş kalıyor unutma biz seninle hem aynı karını,hem aynı beşiği aynı odayı şimdi de aynı sırayı paylaşıyoruz  ve ben yanım boş kalsın istemiyorum ..." ağır adımlar eşliğinde odamı terk etti şok olmak denilen şeyi tam olarak yaşıyorum ciddi ciddi bu sözleri Ilgaz mı söylemişti gerçekten şizofren falan olduğumu düşünmeye başladım . Kuzey ile küstüğü için beni fark etti beni fark etmesine mi sevinsem ,yoksa beni Kuzey ile arası bozulduktan sonra fark etmesinemi üzülsem bilemedim en iyisi hiçbirşey yapmamak . göz kapaklarımın gitgide ağırlaşması hissi ile gözlerimi yumdum ve derin bir uykuya daldım.


Kızlar merak etmeyin sadece bu iki bölüm Ilgaz ve Ayaz 'ın ağzından olsun istedim bölümler aynı hızı ile Eda ve Aras'tan devam edecek bu arada sizin ne kadar umursayacağınızı bilmiyorum ama bu kitaptaki bir karakter benim o da Ayaz evet bildiğiniz Ayaz karakteri benim gerçek hayatta yaşadıklarımın çoğunu yaşayacak o erkek ben kız ama yine de yaşadıklarımız aynı oda ilk doğmasına rağmen hep ikinci planda hep unutulan sonradan değeri bilinen yanlış bir algı oluşmasın benim ikizim yok ama iki adet en belalısından kız kardeşlerim var bu bölümü kendimi düşünerek yazdım neyse seviyom sizi çav!.xxx

Zorla Güzellik (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin