Марк тъкмо излезе от банята, когато бе пресрещнат от дребното момче.
- Какво правиш?! - скара му се Хюк.
- Какво да правя? - обърка се по-големия. - Взех си душ.
- Имаше цял следобед да го направиш, Марк! Майка ми ще дойде след десет минути.
- Е, и? Ей сега се обличам и готово. Защо се паникьосваш?
- Не се паникьосвам!
- Напротив. Все едно не е идвала и преди, какво толкова?
- Иди и се облечи веднага, ясно? Аз ще отида да оправя бъркотията в кухнята.
Преди да успее да тръгне, Марк сграбчи ръката му и го върна обратно. Допря го в стената, заставайки пред него и погледна изненаданото му лице.
- Нямаме време - напомни тъмнокосия и избегна очите му.
- Така ли? Няма да отнеме много.
- Марк, стига. Наистина не можем да...
Думите му изчезнаха в пространството, когато високото момче се наведе и разби устните им. Бе му толкова трудно да се въздържи, имайки предвид, че Марк бе гол до кръста, а надолу имаше само едка хавлия...
Чернокосият сложи длан на тила му и задълбочи целувката, а краката на Хюк се подкосиха. Напълно загубиха представа за времето и се отдадоха на сладкия момент.
Донгхюк въздиша звучно, когато той го пусна и скри лицето си във врата му. Марк започна да поставя леки целувки по кожата му, с което го побъркваше.
- Марк! - изстена той и се осъзна, но беше твърде късно. По-големият смучеше упорито мястото под ключицата му и щом бе готов, мина с език по зачервеното петно.
Усмихна се доволно на резултата и се върна към подпухналите му устни. Хечан вече дишаше тежко и бе зачервен, но нямаше никаква сила да му каже да се дръпне.
Минхюнг хвана ръката му и понечи да я сложи на гърдите си, когато на вратата се звънна.
- Мамка му! - изшептя Хюк, връщайки се на земята.
- Много обичат да ни прекъсват - пошегува се Марк, но не му позволи да избяга.
- Пусни ме! - настоя той. - Трябва да отворя.
- Ще почака още секунда.
- Иди да се облечеш, моля те.
- Поне ми дай последна целувка - чернокосият се нацупи сладко.
YOU ARE READING
Website for couples
SonstigesДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?