14. Kapitola, časť prvá - Boj s nočnou morou

350 17 1
                                    

P.A.: V tomto príbehu je Hermiona dospelá, má osemnásť. Varujem vás, bude tu trochu násilia a mučenia.


Dvaja ľudia prešli popri Veľkej sieni Rokfortu, zámerne mierili k hlavnému vchodu. V skutočnosti sa pohyboval len jeden z nich; ten druhý mohol len dúfať, že jedného dňa dostane svoje telo späť. Teraz bol väzňom vo svojej vlastnej mysli, zamknutý v bezpečnej izbe, neschopný robiť nič iné, len preklínať ich nedostatok vedomostí.

Amadeus si bol taký istý, že Voldemort môže robiť s Dracovým telom len malé veci. Tak zasrane istý. Bolo úplne zbytočné teraz plakať, keď kráčal k Zakázanému lesu, kde Hermiona s Ronom zhromažďovali prísady do elixírov s Hagridom - úplne nevedomí o všetkom, čo plánovali posledné dva týždne. Profesor Snape im vymazal mysle, dal im falošné spomienky, aby nahradil tie, ktoré by mohli ohroziť ich plán. Jediné, v čo mohol dúfať, bolo, že Hagrid dokáže zadržať Voldemorta dosť dlho na to, aby Harry stihol podať Amadeovi protijed. Potrebovali, aby sa jeho magická aura vrátila.

Ten plán šiel do kopru v okamihu, keď Voldemort neprejavil vôbec žiaden záujem o to, čo robil Snape a vyletel z dverí, čím dal jasne najavo, že má svoj vlastný plán. Jediná vec, ktorá mohla zastaviť Voldemorta, bol Amadeus, živý a zdravý.

Desať minút. Dokážu prežiť desať minút, však?

Hermiona si bude myslieť, že som to ja.

Tá myšlienka ho zasiahla ako trolie kladivo. Ona nevedela. Bola to jeho tvár, jeho hlas, jeho ruky... Bolestivé obrazy mučenia, krvi a sĺz zaplnili jeho myseľ, otriasli ho do morku kostí. Ten skurvený bastard. Ten šialený čierny mág ju chce roztrhať na kúsky - a on nemohol urobiť nič, aby to zastavil.

Rozhliadol sa po svojom väzení, nenávidel tie dve kreslá a malý konferenčný stolík, ktorý vyzeral príliš priateľsky a srdečne. Chcel zničiť ten kozub, ktorý bol jeho spojením s tým šialencom, jeho spôsobom kontroly myšlienok, ktoré sa dostali k jeho nepriateľovi, prefiltrované. Pôsobil tak bezpečne, keď ho vytvoril, keď ho Hermiona vytvorila nie tak dávno v Modrej izbe. Bolo to ich bezpečné útočište pred strážcami. Teraz to bola len diera. Nebolo to nič iné len svätyňa zúfalstva. Bol v pasci. A šialenstvo Voldemorta sa lialo skrz neho, dusilo akékoľvek a všetky rozumné myšlienky. Draco sa pokúsil zablokovať väčšinu Voldemortových myšlienok, ale nebol v tom veľmi úspešný. Ten druhý čarodejník bol príliš silný, príliš ťažký, príliš šťastný.

Voldemort sa chichotal, keď nasledoval svojho patronusa - psa, ktorý dokázal vystopovať všetky pachy. Toto plánoval po celý čas. Jediným dôvodom, prečo napadol Dracovo telo, bolo zabiť Hermionu Grangerovú. Ronald Weasley bol celkom pekný bonus, ale hlavným cieľom bola slečna Vševedka. Voldemort už zistil, že Harry Potter miloval svojich priateľov. Zabiť jedného či dvoch z nich tomu chlapcovi veľkolepo ublíži. Mal zo seba radosť; dôveroval správnemu mužovi. Snape vykonal svoju časť a teraz boli Dumbledore a Amadeus mŕtvi. Mohol by zdemolovať Škótsko a nikto by ho nezastavil. Rokfort bude jeho obľúbeným projektom. Najprv spraví zo všetkých profesorov živé sochy...

Draco pokrútil hlavou, odohnal predstavy učiteľov s kamennými tvári. Ako si mohol udržať zdravý rozum, keď počúval toho bláznivého čarodejníka? Jedinou vecou, ktorá mu bránila úplne spanikáriť, bola skutočnosť, že si musel udržať svoj dôvtip, keď sa konečne dostanú k Hermione s Ronom. Musel byť schopný myslieť.

Odkedy Voldemort obsadil jeho myseľ prešli len tri minúty. Stále budú musieť vydržať sedem. Draco dúfal, že Hermiona s ostatnými zašli hlbšie do lesa, vďaka čomu bude mať tento hnusný mutant viac práce ich nájsť. Dúfal a želal si to, prsty prekrížené.

ℌ𝔞𝔱𝔢, 𝔓𝔯𝔢𝔧𝔲𝔡𝔦𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔖𝔢𝔠𝔯𝔢𝔱 ℑ𝔫𝔱𝔢𝔫𝔱𝔦𝔬𝔫𝔰 / 𝒟𝑜𝓃𝑒 ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora