16. Kapitola - Epilóg

610 20 6
                                    

Amadeus stál pri dverách riaditeľovej kancelárie, sledoval Luciusa Malfoya na druhej strane miestnosti, zvedavý, ako ten muž zareaguje. Jeho jediný syn mu práve oznámil, že sa ožení s muklovským dievčaťom a ukončí čistokrvný rodokmeň ich rodiny. Možno boli mladí, ale boli tiež tvrdohlaví a vedeli, čo chcú. Vojna všetko zjednodušila. Nemali žiaden taký luxus, akým bola istota zajtrajška.

Lucius sa zdal byť na povrchu pokojný, ale Amadeus dokázal vycítiť tú chladnú zúrivosť, ktorá z neho vychádzala. Teraz dokázal pochopiť, prečo predtým cítil akýsi druh spojenia s Malfoyovým chlapcom. Spomenul si na otca, ktorého kedysi mal a tú istú krutú do biela rozpálenú zúrivosť, ktorú teraz cítil v Luciusovi Malfoyovi. Dôvody možno boli odlišné, ale výsledok bol rovnaký. V tejto rodine nikdy nemôže byť mier.

"Toto nepripustím," riekol Lucius, hľadel zhora na svojho syna. "Nebudem tolerovať, že odmietaš prijať svoje povinnosti."

"Nezáleží na tom, či to pripustíš alebo nie," vyštekol Draco, ruky pri bokoch zovreté v päste.

Dumbledore rýchlo vkročil medzi Luciusa a Draca, čelom k staršiemu Malfoyovi.

"Sú dosť starí, aby sa rozhodli sami. Bolo od nich milé, že nás informovali o svojich plánoch. To je všetko."

Lucius zazrel na starého čarodejníka, ruky prekrížené.

"Môj syn je moja starosť."

"Teraz som tvoj syn?" posmieval sa Draco, úplne Dumbledora ignoroval. "Jediným dôvodom, prečo ťa o tomto informujem je to, že mi je tvoj názor srdečne ukradnutý. Toto je to, čo chcem a preto by si to mal vedieť. Len si nechaj svoje archaické idey pre seba. Mňa nezaujímajú."

"Áno, zaujímajú," zavrčal Lucius, schmatol Draca za plece a násilne k sebe pritiahol.

Draco ho odtlačil rovnakou silou.

"Ty si sa vzdal svojho práva zasahovať do môjho života! Nechcem poznať tvoj názor! Ty už viac nie si môj otec!"

Hermiona sa presunula k Dracovmu boku, dotkla sa slabúčko jeho pleca, podarilo sa jej ho trochu upokojiť.

"Je to v poriadku," zašepkala. Oprela sa o neho, tmavé oči upreté na Luciusa. Toto očakávala, ale bolo desivé vidieť to svojimi vlastnými očami. Jej vlastná matka ich objala a dokonca jej otec potriasol Dracovi rukou, neochotne, ale predsa to urobil.

"Je tehotná?" spýtal sa zrazu Lucius, vydesil všetkých v miestnosti. "Povedal som ti, že je v poriadku využiť ich. Prečo sa chceš zviazať s muklovským odpadom?"

Harry zadržal Dracove ruky skôr, než mohol zaútočiť na svojho otca, stiahol ho dozadu a potichu mu vravel: "Nestojí za to." Draco bojoval voči jeho zovretiu, ale Harry ho nepustil. Neboli tam, aby medzi sebou bojovali.

Amadeus sa usmial, pretože mal poriadne dobrú predstavu, o čo ide; prečo ich informovali o ich pláne vziať sa.

"Ja to môžem urobiť," povedal nikomu konkrétnemu.

Urobiť čo? naznačil Ron ostatným, ale Hermiona sa na Amadea usmiala ako slniečko.

"Och, vedela som, že to poviete," šťastne prehlásila, urobila pár krokov smerom k Amadeovi a potom sa otočila, aby znova čelila Luciusovi, neistá, čo by ten muž mohol urobiť, ale chcela sa sústrediť na šťastnejšie záležitosti.

Lucius sa pohol dopredu, schmatol predok Dracovho habitu.

"Toto nerob," prosil. "Nemáš potuchy, čo zahadzuješ. Toto dlhuješ čarodejníckemu druhu. Toto dlhuješ svojej rodine."

🎉 Vous avez fini de lire ℌ𝔞𝔱𝔢, 𝔓𝔯𝔢𝔧𝔲𝔡𝔦𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔖𝔢𝔠𝔯𝔢𝔱 ℑ𝔫𝔱𝔢𝔫𝔱𝔦𝔬𝔫𝔰 / 𝒟𝑜𝓃𝑒 ✔ 🎉
ℌ𝔞𝔱𝔢, 𝔓𝔯𝔢𝔧𝔲𝔡𝔦𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔖𝔢𝔠𝔯𝔢𝔱 ℑ𝔫𝔱𝔢𝔫𝔱𝔦𝔬𝔫𝔰 / 𝒟𝑜𝓃𝑒 ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant