ᵐʸ ᵇᵉˢᵗ ᶠʳⁱᵉⁿᵈ (JenMin)

1.8K 41 2
                                    

Всички 11-ти класове се бяхте събрали в къщата на Джимин. Той беше най-известния в училището. Беше му късметлиика че си най-добрата му приятелка.
-Хайде да тръгваме Джени!-викна другия ти най-добър приятел, а именно Чонкук.
Ти слезе по стълбите и той ахна като те видя.

Ти слезе по стълбите и той ахна като те видя

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

-Боже Джени!-огледа те.
Ти се засмя леко и тръгнахте към дома на Джим.

Когато стигнахте влязохте вътре. Чонкук се изгуби някъде а ти отиде да търсиш Джимин. Не след дълго го откри. Той те огледа. Облиза устни, но това не ти направи голямо впечатление.
-Хей Джим!-ти го прегърна. Той отвърна на прегръдката.
-Здравей Джени. Какво ти се пие?-погледна те. Ти му каза какво и той ти даде една чаша.

След около още 4-5 чаши от водката и уискито главата ти се въртеше. Ти танцуваше на плота заедно с най-добрите си приятели-Чон и Джим. Чонкук се приближи до теб и ти прошепна.
-Давай. Отъркай се на Джим. Знам че искаш.-намигна ти. Мамка му. От къде можеше да знае че си падаш по Джимин. Сега нямаше време за мислене. Направо отиде и започна да се търкаш на Джимин. Той те хвана от двете страни на дупето ти. Нямаше нищо против. Продължи да му се търкаш докато той не те обърна към себе си и не слепи устните ви в една лигава целувка изпълнена с любов и много страст.
Всички започнаха да ви подсвиркват.

Ти се отдели първа и погледна Джимин. Той те дръпна за ръката и след малко се озова в спалнята, на леглото, под него. Той целуваше и хапеше врата ти оставяйки следи и смучки. Ти се наслаждаваше на всеки един допир на Джимин до теб.

Махна блузата ти. Остана по сутиен пред него. Той прехапа устни. Махна и своета тениска оставяйки на показ плочките си.
Махна панталонките и сутиена ти оставяйки те по черните ти бикини.
Ти се изправи и застана на колене пред него като разкопча панталоните му сваляйки ги надолу. Погледна издатината в боксерките му. Облиза я докато го гледаше в очите. Свали боксерките му и хвана с ръка члена му. Облиза главичката му, а той изпъшка леко.
Пое цялата му дължина макар и трудно. Усещаше как члена му се опира в гърлото ти. Започна да движиш главата си нормално бързо като с всеки тласък забързваше и се давеше. Харесваше ти. След малко Джимин свърши със силен стон. Преглътна всичко. Той те хвана грубо и те сложи кучешката на леглото. Махна гащичките ти и наплю входа ти за да е по лесно навлизането.
Влезе рязко в теб карайки те да изстенеш силно. Започна да се движи страшно бързо. Имаше чувство че всеки момент ще те пробие.
Хвана косата ти като я дръпна назад. Ти изви гърба си. Той продължаваше да се забива мощно в теб.
След няколко минути усети че си близо и започна да търкаш клитора си с една ръка. Стенеше силно като от време на време стенеше името му.
Джимин също беше близо и след още няколко силни тласъка свърши, докарвайки ти силен оргазъм при който извика.

И двамата дишахте тежко. Лежахте един до друг и гледахте към тавана. Всеки потънал в собствената си обстановка. Изведнъж Джимин каза:
-Обичам те Джени..-ти се очуди леко.
-И аз също Джимин..-така станахте най-популярната двойка в училището....

~~~~~~~~~
АЙДЕ КАКА ВИ ЖАНИ СЕ ЗАВЪРНА БИЧЕС. Тук съм да ви тормозя ;)
Очаквайте нова глава съвсем скоро. Мързи ме да приверявам за грешки за тва ЕБЕТЕ СА :*
много ва обичам и мерси че четете книгите ми :")

ᏴͲՏ ՏᎷႮͲՏ 18+Место, где живут истории. Откройте их для себя