Ares Duman obsesif-kompülsif kişilik bozukluğunun yanı sıra, saymakla bitmeyecek kadar takıntılı ve fobiye sahip bir adam. Mikrop takıntısı had safhada. Birçok insan gibi yüksekten, kalabalıktan, asansörden,kapalı yerlerden korktuğu yetmiyormuş gibi inanılmaz takıntıları var. Mesela sütten korkması ya da simetri takıntısı yüzünden yetiştirdiği organik sebzelerin aynı şekilde ve aynı boyda büyümesi için uğraşması.
Çocukluğunda bile, olağan dışı zekası ve hafızası nedeniyle her zaman diğerlerinden farklı ve aykırı biri olmuştur.
Bu özellikleri, müthiş gözlem yetenekleriyle de birleşince, polisliğin kendisi için biçilmiş kaftan olduğunu düşünmüş ancak takıntıları ve fobileri polis olabilmesi için büyük bir engel teşkil etmiştir. Ta ki hayatının aşkı, biricik eşi ve sevgilisi Selen ile tanışana dek...
Selen ile dört yıl süren evlilikleri boyunca Ares takıntılarının ve fobilerinin çoğunu rafa kaldırır ve "nerdeyse" normal bir adam olur. Tek kelimeyle "mükemmel" geçen dört yılda Ares ' in ünü sadece emniyet teşkilatında değil her yerde yayılır. Çözümsüz görünen tüm olayları bile çözer, en karmaşık cinayetlerin altından alnının akıyla çıkar. Ancak bu güzel günler, hiç beklenmedik bir anda, beklenmedik bir trajedi ile son bulur.
İki yıl önce Ares ve eşi Selen tatile gitmeye karar verir. O uzun yol boyunca susayan Ares bir marketin önünde durup cüzdanını ve arabanın anahtarını alarak iner. Bu süreçte Selen arabada beklemektedir. Ancak Ares ' in markete girmesine bir adım kala arabanın oldığu yerden gür bir patlama sesi gelir.
Döndüğünde araba yanmaktadır.Ares eşinin ölümünden kendini suçlamaktadır. O öldüğünden beri kendisini bir boşlukta hissetmektedir.
Birgün Ares eşinin fotoğrafları ile dolu olan bir oda da duruyorken kapı çalar. Ares kapıyı açtığında karşısındaki kişiyi görünce şoka uğrar.
*******
BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN . BU BENİM İLK HİKAYEM OLDUĞU İÇİN HATALARIM VARSA EĞER KUSURA BAKMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ
Misterio / SuspensoO bir kahraman! Ama şimdiye kadar gördüklerinize hiç mi hiç benzemiyor! Sayısız fobileri ve takıntılarıyla ARES DUMAN görüp görebileceğiniz en şaşırtıcı ve en zeki adam. Çözülmesi imkansızmış gibi görünen her olayın altından başarıyla kalkacak kadar...