Otevřela jsem oči a ucítila silné ruce ovinuté okolo mého těla.
Minulou noc Richard na moji prosbu zůstal. Povídali jsme si dokud se na obzoru nezačaly prodírat první paprsky a my neusnusli vyčerpáním.
Do zátylku mě lehtal jeho teplý dech a já chvilku vnímala jeho pravidelnost. Po nějaké době jsem se rozhodla pomalu vymanit z jeho medvědího sevření a dát si horkou sprchu.
Vlezla jsem do sprchového koutu a za chvilku byla celá koupelna pokrytá párou. Vylezla jsem ze sprchy, ovinula se ručníkem a vyšla z koupelny. Postel byla prázdná. Richard stál vedle a zrovna ze sebe sundaval bílou košili ze včerejška. Byl ke mně otočený zády a tak jsem se zadívala na jeho obnažené tělo a svalnatý ruce. Projela mnou zvláštní vlna chtíče. Najednou jsem měla chuť šáhnout si a vědět, že to tělo patří jenom mně. V tu samou chvíli, co jsem si to pomyslela, se Richard otočil a mně se naskytl pohled na jeho vypracovaný předek. Kdybych nevěděla kolik mu je, tak bych mu tipoval nejméně o 10 let míň. Můj chtíč se ještě zvýšil. Musela jsem si mlsně skousnout spodní ret, abych nezačala slintat. Z ničeho nic se mi nohy sami od sebe vydaly Richardovým směrem a už jsem je nedokázala zastavit. Zastavily se teprve až těsně před ním. Chvíli jsem sledovala jak se jeho hruď dme a zase klesá a pak jsem pomalu natáhla ruku a čekala jak bude reagovat. Richard dál stál a se skloněnou hlavou se na mě díval a čekal co udělám. Položila jsem ruku na jeho hruď. Jeho kůže byla horká a napnutá. Pod prsty mě lehtaly jeho chlupy.,,I have a feeling that I owe you something," (Mám pocit, že ti něco dlužím.) promluvil najednou hlubokým a zchraptělým hlasem.
Při tónu jeho hlasu mi v podbřišku jemně zašimralo a já zhluboka polkla.
,,What do you mean?" (Co tím myslíš?) zeptala jsem se, i když jsem to moc dobře věděla.
,,I mean this," (Myslím tohle) řekl a naklonil se tak, aby mě mohl políbit, přitom se zadíval do mých očí. Zamotala se mi hlava, tak jako se mi vždycky zamotala z jeho pronikavého pohledu, který mi jednou za čas věnoval.
Když přiložil svoje ústa na ta má, vybuchl mi v břiše hurikán. Jeho polibek byl tak jemný, ale zároveň tak chtivý. Vzrušení mi projelo celým tělem. Zajela jsem rukou do jeho hustých vlasů a vyšla mu s jeho chtivostí vstříc. Pomalu stáhl ruku k okraji mého ručníku, škubl a ručník se snesl k zemi. Stála jsem před ním úplně nahá. Lačně po mém těle přejížděl pohledem a potom do mě něžně strčil a já dopadla na postel. Lehl si na mě a pokračoval v líbání. Ucítila jsem tlak na mém stehně a spokojila se s pocitem, že Richard Zven Kruspe po mně touží. Mezitím se přesunul k mému krku - k mému slabému místečku. Jakmile se přisál, zavrněla jsem blahem. Spokojeně zamručel v odpověď a přitom pomalu sunul ruku přes má ňadra, kde se na chvilku zastavil a pohrávala si s nimi. Potom pokračovala přes břicho až k mému klínu. Ucítila jsem, jak se prsty pomalu dostává dovnitř a zachvěla jsem se. Palcem mi začal přejíždět po klitorisu a já se vzdechem zvrátila hlavu dozadu. Po chvilce se napřímil a začal si sundavat kalhoty. Nedočkavě jsem ho sledovala a přitom se kousala do vnitřní strany spodního rtu. Když ze sebe strhl všechno své oblečení, zalapala jsem po dechu. Čekala jsem, že jeho výbava nebude malá, ale takovou jsem opravdu nečekala. Všiml si mé rozpačitosti a úlisně se usmál. Sáhl na noční stolek pro peněženku, vyndal z ní kondom a začal ho otevírat. Zadržela jsem ho. Docvaklo mu to a zase ho vrátil na jeho původní místo.
Něžně mi roztáhl nohy, snesl se zpátky na mě a pokračoval v laskaní mého těla.
,,Ready?" (Připravená?) zašeptal u mé klíční kosti.
Zvedla jsem jeho hlavu a zašeptala mu do ucha: ,,I've been ready a long time ago." (Na tohle jsem byla připravená už dávno.)
Po těhlech slovech jsem mu hravě skousla ušní lalůček.
,,Do you wanna play, huh? So let's play." (Chceš si hrát, jo? Tak si pojď hrát.)
Ucítila jsem tlak mezi nohama, jak se snažil dostat dál a dál. Nedočkavě jsem se posunula směrem k němu. Pochopil moji nedočkavost a tak do mě vnikl rychleji a náruživěji, až jsem vyjekla.
,,Are you okay?" (V pohodě?) zeptal se.
Hyperaktivně jsem zakývala hlavou a chytila se jeho zad. Začal se pohybovat ven a dovnitř a jeho dech se zrychloval s tempem jeho těla. Odpovídala jsem mu vzdechy. Když začal zrychlovat, pocítila jsem nutkání převzít nad tím kontrolu. Přenesla jsem celou svoji váhu do rukou, stáhla Richarda pod sebe a sama se ocitla nad ním. Převzala jsem otěže a chtivě pokračovala. Vypadal překvapeně, ale spokojeně. Zrychlila jsem.
Po chvilce se Richard napřímil do sedu. Nemohl mě prostě nechat vést. A tak jsem se po chvilce zase ocitla pod jeho tělem. Přirážel prudčeji a prudčeji a jeho vzdechy byly hlasitější a náruživější. Cítila jsem jak ve mně klíčí ten pocit blížící se rozkoše. Jeho sténání jsem začala slyšet někde daleko, jakoby v mlze. Ve zlomku sekundy jsem strnula, zaryla prsty do Richardových zad a celé tělo se mi roztřáslo v orgastické křeči. Když jsem se po chvíli probrala, Richard svíral mé tělo ve slastné křeči a oba zpocení jsme prudce oddechovali.-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nazdárek!
Tak po nějakém tom delším čase tu máte další kapitolu. Nebylo pro mě úplně nejlehčí ji napsat, ale tak snažila jsem se a doufám, že se vám alespoň trochu líbila.
Nymerijka
ČTEŠ
RammLive
RomanceJeden den, jedna kavárna, jeden post, jeden klavír. To všechno změní můj život od základu a já se jako netušící obětní panna vrhám do víru hudební branže.