Dokonalost nekonečna
...Dneska se budeme bavit o nekonečnu. Protože je to 8. kapitola této knížky a jak dost pravděpodobně víte, tak ležatá osmička je znak pro nekonečno.
...
"Dokonalost nekonečného věku"
Spousta lidí věří, že být nesmrtelný je skvělé. Hodně lidí by nesmrtelnosti možná chtělo dosáhnout. Ale proč nazývat nesmrtelnost dokonalostí? No možná protože je pro lidi celkem nedosažitelná - stejně jako dokonalost. Ale stejně si nemyslím, že nesmrtelnost je pozitivum. Ano, poznáte spoustu lidí, jste svědky mnoha a mnoha významných chvíli. Máte čas procestovat celý svět. Ale pokud by jste byli nesmrtelní, nepřestalo by Vás to po několika stech, možná i desítkách let bavit? A může vůbec nějak život nesmrtelného končit? Představte si, že všichni okolo Vás umírají. A co Vy? Nic. Zůstanete tady napořád.
Osobně si myslím, že stejně jak to přirozeně u lidí je, tak by to bylo u nesmrtelného člověka - chtěl by, to co neměl. Možnost umřít.
,,Vždy pouze chceme to co nemáme, ale jakmile to dostaneme, chceme zase něco jiného."
,,Lidé častokrát závidí jiným, ale neuvědomují si to, že někdo zase závidí jim."
...
"Dokonalost nekonečného vesmíru"
Říká se, že vesmír je nekonečný. Je to pravda? To netuším. O vesmíru toho moc nevím, ale i přesto se tu pokusím něco vymyslet.
Vesmír nemusí být nutně nekonečný. Jen lidé pouze nemají dost vědomostí, dovedností a možností, aby ho prozkoumali celý. Když o tom tak mluvíme, tak toto by kupříkladu bylo skvělé pozorovat jako nesmrtelný člověk - právě to jak se postupně lidsvo zlepšuje a možná by se jednou nesmrtelný dožil i prozkoumání celého vesmíru. Kdo by to nechtěl?
...
"Dokonalost slova nekonečný"
No každopádně nekonečným bychom tedy mohli nazývat všechno, o čem jen nevíme, že má konec. A přesně tak se to slovo využívá:
,,Nějak jí to trvá. To je nekonečné čekání."
Ale tohle slovo se někdy používá, i když o tom konci víme, jen je k němu "dlouhá a nepříjemná" cesta. Například:
,,Na tábor jedu až za měsíc. To čekání je nekonečné."
I když možná se to více používá tím 1. způsobem. Ale stejně to nechápu. Proč není nekonečné jen něco, co opravdu NEMÁ konec? Například jako ležatá osmička (Tedy samozřejmě i ta normální). Pak by tu ale byla otázka. Jak by se nazývalo něco, o čem pouze nevíme, že to nemá konec?
Když nad tím tak přemýšlím, tak slovo "nekonečný" se na to celkem hodí. Ale to je možná jen síla zvyku.
...
"Nekonečnost neznamená dokonalost. Přece jen, když nemáte konec, tak Vám něco chybí."
...
Přestože tato kapitola je o nekonečnu,
tak není nekonečná.
Doufám že se Vám aspoň trochu líbila.
A děkuji za přečtení
Přeji pěkný den
Vaše Felis
ČTEŠ
Rádoby dokonalá
RandomYou were born to be real, not to be perfect...Tento citát docela vystihuje to, čemu se chci věnovat v této knize. Místo toho, abych vám ukazovala, že jsem dokonalá, ikdyž nejsem, Vám zde chci ukázat své pravé já. - - - Přeji pěkné čtení, Felis.