Prolog

22 1 2
                                    

Te iubesc atât de mult încât mă doare. Mereu am făcut asta, știi, însă mi-a fost greu să accept. La fel cum mi-a fost greu să realizez că tot ceea ce îmi doresc de la viață ești tu.

Destinul te-a adus în viața mea, din întâmplare, pur și simplu, neprevăzut, la fel cum mi te-a și luat. Mă întreb oare dacă mi te va aduce înapoi. Mai merit eu acest privilegiu? Să fiu onorat cu prezența ta în viața mea însă eu să nu o apreciez?

Înăuntrul meu cred că mereu am știut că ceea ce făceam era greșit, însă am preferat să ignor acel sentiment. Nu știu când m-am trezit la realitate, când am revenit din nou cu picioarele pe pământ.

Să fi fost ziua în care am trântit ușa și am plecat, regretându-mi imediat decizia, lăsându-te pe tine acolo, zăcând într-o baltă de suferință și amărăciune? Sau să fi fost ziua în care totul a ajuns la limită și tu ai decis ca cel mai corect ar fi să mă părăsești? Da, cel mai probabil aceea a fost ziua.

Atunci când m-am trezit singur, între patru pereți, înconjurat de amintiri și dulcele tău parfum plutind prin aer, mă simțeam pierdut, al nimănui, sfâșiat pe interior și neputincios. Așa te-ai simțit si tu sau ai simtit totul amplificat? Ești sensibilă, știu, iar eu te-am stricat, firava mea floare de cireș. Însă sper că tot eu voi fi cel care v-a reuși să te repare. Vreau o întreagă viață alături de tine, iar dacă destinul nu v-a vrea să ne ofere o a doua șansă, atunci voi forța limitele până o voi obține.

Aș trece și prin foc pentru tine, ești cea mai importantă persoană din viața mea. Sper doar că nu este prea târziu. Însă, dacă este așa, atunci voi opri timpul în loc, îl voi da înapoi și voi repeta totul, chiar și de o mie de ori dacă este necesar, doar pentru a reuși ceea ce mi-am propus. Voi face orice, chiar și imposibilul, doar pentru a te aduce înapoi în viața mea.

Îmi amintesc de ceea ce mi-ai spus tu odată, iubito, că în iubire nimic nu este imposibil, că dragostea poate învinge totul, că ea este capabilă să treacă peste orice barieră.

Așa cum mi-ai promis tu, în acea seara pe care am petrecut-o la munte, că mereu mă vei iubi. Așa iti promit și eu acum, că nu voi renunță niciodată la tine.

Îți promit că totul va fi bine!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 30 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Caută-mă și spune-mi că totul va fi bineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum