"Ya kim yerin dibine öğrenci salonu kurar ki Salazar Slytherin lanet olsun sana be adam."
Ağlaya ağlaya merdiven çıkarken sonunda hogwarts koridoruna ulaşımıştım.
Draco'nun verdiği haritayı açtığımda görmeyi beklediğim şey bu değildi, hiiiç değildi hatta gıdım değildi.
Sadece gülen tüz ve üstünde iki şeytan boynuzu vardı kağıdın üzerinde.
Mutfağın haritasını vereceğini söylediğinde ona inanmış ve yaptığım ksks ödevimi ona vermiştim, ben bu yola çılarken Snape delisinden azar yemeyi göze almıştım.
"Tamam Eve sakin ol Eve sen bir yolunu bulursun be gülüm."
Kordiorda sessizce yürürken Severusun sözleri kafamda dolanıyordu.
'Hiçbir öğrenci gece yatağından çıkıp okulun içinde dolaşamaz yoksa cezalandırılır hele bu öğrenci bir slytherinse o zaman benim cezalarım ile karşılaşır'
Tanrım biliyorsun hiçbir zaman öyle dua eden bir tip değildim lütfen karşıma çıkarma şu adamı.
"Mutfak ne tarafta biliyor musunuz acaba?"
Portre kapalı olam gözlerini açtı ve bana baktı, ah şimdiden pişman oldum.
"Beni ne hakla uyandırırsın SAYGISIZ! İki koridor sola dön dümdüz git ve sağa dön önüne çıkan ilk kapı hayatım."
Kafası bir anda yana düştü ve uykusuna devam etti.
Sanırım deftere yazacağım ilk kural 'asla uyuyan bir portreyi uyandırma' olacak sonrada koca bir sayfa mutfak haritası.
Dediği yolu takip ettiğimde koca eski bir kapının önüne gelmiştim.
Karnım guruldadığına hiç düşünmeden odaha daldım. Keşke o kolu çeviren kolum kopsaydı eriseydi çevirmeseydim.
"FİLCH!"
"ÖĞRENCİ YATAĞINDA DEĞİL BİR ÖPRENCİ YATAĞINDA DEĞİL!"
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
"Gece saat 3'de Bay Filch kapımı çalıyor ve benim öğrencilerimden birinin yatakta olmadığını söylüyor. Üstüne üstlük onu öldürmeye çalışmışsın!"
Öldürmek mi? Ne öldürmesi lan.
"Bakın Profesör ben kimseyi öldürm-"
"KES SESİNİZİ BAYAN EVE YOKSA CEZANIZ ON KAT ARTACAK"
Ama niye böyle yapıyorsunuz profesör onun öldürme dediği şey benim refleksle asamı çıkarmam.
Keşke aç aç yatsaydım bu durumlara düşmeseydim.
"Yarın Gryffindorlu bir öğrenci ile akşamdan sabaha kadar yasak ormanda kalacaksınız. Hagrid yanınızda olmayacak!"
Ulan Filch, ben bunu sana ödetmesini bilmez miyim Filch,o güzel kedinin tüm tüyleri ile sana yastık yapıp vermesem bana Eve demesinler.
"Şimdi yatağınıza Bayan Eve, bu yaptığınız ailenize bildirilecektir! Yarın erkenden onlara bir baykuş göndereceğim ve emin olun içinde hiç iyi şeyler yazmayacak."
Severuscum aramızda kalsaydı yaw ayıp oluyo böyle.
Gitmemi işaret ederek pelerinini salladı ve beni ittirdi. Bu kadar belli etmeseydin istemediğini.
'Gryffindor'lu...'
Yarın göreceğiz bakalım kim bu aslan parçası.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
"Ya yatağımızdan çıktık diye bi ölüm cezası vermedikleri kaldı be Hagrid'cim, bilsem acı acına ölmeyi beklerdim yatakta."
"Üzülme Eve ,Snape yapabilseydi onuda verirdi."
Ve artık anladım ki Hagrid'e nasıl birinin teselli edileceğii hakkında uzun bir ders vermeli.
"Kurabiyelerdeki çikolataları biraz daha fazla koyarsan çok daha iyi olur Hagrid'cim ben kalkayım daha kamçılanacağım."
"Çikolata mı? Ben onlara çikolata koymadım ki yoksaa...."
Aynı anda Hagridin camına konan kuşa bakmıştık, hayır şaka olmalı şaka bu.
"Daha ölsemde yemem yemeğini Hagrid."