Védelmező🐾

954 21 2
                                    

Íme a rövid story @CsakEgyCsicskaLora- nak sok szeretettel! <3

8. Kérlek ne engedj el!
33. Nagyon fázok.
36. Ezt neked hoztam.
42. Cuki a fejed kócos hajjal!

Lora egy végtelenül aranyos lány, akit már régóta szemmel tart Liam Dunbar, mert úgy néz ki, hogy veszély fenyegeti őt

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Lora egy végtelenül aranyos lány, akit már régóta szemmel tart Liam Dunbar, mert úgy néz ki, hogy veszély fenyegeti őt.
- Szia Lora, mizu? - jött oda hozzá a béta az utolsó órájuk után.
- Ohh bakker. - a lány keze olyan szinten remegett, hogy kiesett a kezéből az összes könyv. Liam tudta, hogy az utóbbi időkben kegyetlenül keveset alszik a rémálmai miatt.
- Megint nem aludtál? - kérdezte a srác, lehajolva a guggoló lányhoz, hogy segítsen a könyveivel.
- Ami azt illeti nem. sütötte le szemeit a lány. - Nem tudom mi van velem. - fakadt ki a lány, majd szinte futva elhagyta az épületet. Liam utána rohant, és mivel szakadt az eső haza is vitte. Vagyis magához. Miután egy kicsit dumáltak elindultak gyalog a lány házához, mert látták, hogy már nem esik. Liam a lány libabőrös kezeire lett figyelmes.
- Minden oké? - kérdezte, és megfogta a lány kezét.
- Nagyon fázok! - bökte ki Lora. A fiú magához húzta, és így sétáltak hazáig. Az ajtóban el akarta engedni a lányt, hogy be tudjon menni.
- Kérlek ne engedj el! - bújt szorosan a béta izmos mellkasába. Ő csak karjait a lány köré fonta, és valahogy így botorkáltak be a lány családi házába. Lora a konyhában tett-vett, amíg a srác előszedett egy álomfogót a zsebéből.
- Lora! - szólt a lánynak, aki nyomban odament hozzá. - Ezt neked hoztam! - adta a lány kezébe az ajándékot.
- Köszönöm Liam! - borult az említett nyakába. - Mindent köszönök. - ő még ekkor nem tudta, hogy a béta nem csak amiatt figyel ennyire a lányra, mert veszélyben van, hanem azért is, mert szereti őt. Igen ÚGY szereti. Szorosan ölelték egymást, amikor berontottak a rémdoktorok, és Lora-t követelték. Liam küzdött a lányért, és szerencsére el is űzte azt az egy doktort, de a lány nagyon félt. Liam karjaiba vette az összekuporodott remegő hölgyeményt, és felvitte a szobájába.
- Szeretlek Lora! - takargatta be az említett nőszemélyt gondosan, majd megízlelte puha ajkait. Nem ellenkezett a csóknak.
- Én is szeretlek Liam! - húzta magához az ifjú bétát Lora. Egymáshoz bújva nyomta el őket az álom.

Reggel Lora Liam szuszogására kelt fel, mivel az csiklandozta a nyakát. Egy ideig figyelte a pihegést, majd elkezdte simogatni Liamet.
- Ez olyan jó, ne hagy abba. - bújt szorosan a mellkasába a srác, majd felemelte fejét. - Jó melletted ébredni Lora. - majd megcsókolta.
- Cuki a fejed kócos hajjal! - igazgatta a srác hajár, majd ismét összeforrasztották ajkukat.



Teen Wolf - Preferences /ÁTÍRÁS ALATT/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ