1

109 9 18
                                    

Timpul trece așa de greu in ultimul timp ...sunt Yugyeom un simplu băiat de 21 de ani ,Sunt așa zis elev la baza militara , chear daca nu e ceea ce vreau sa fac ,trebuie este visul tatalui meu,îmi doresc o viață mai ....normala ? Da am de făcut multe până atunci ...de mic tata ma forțat să fac duar ce vrea el ..mama nu avea nimic de spus ,dar de ce mă, mint singur nici eu...mereu am fost controlat de tata ,până și la liceul pe care l-am ales ,la tot ,dar nici nu am pentru ce sa  mă schimb ?,pentru cine să mă schimb ? Acum sunt la sala de mese ,chear daca prieteni mei râd și vorbesc ,eu sunt pierdut în gândurile mele ,par calculat dar în capul meu nimic nu e asejat așa cum trebuie .......

Am ajuns și pe terenul de antrenament ,m-am saturat de el ..chear daca sunt cel mai bun ,nu suport traseul asta ,defapt niciun traseu ......

Perspectiva Mina : Ca de obicei în ultimul timp am inceput sa pierd contractele ,nu e vina mea că sunt o actriță perfecționistă ...asta fac de mica ,asta mi-a plăcut ...stau și ascult predica menegerului meu ca de obicei
-Chear îți e așa de greu ? Erai una din cele mai cunoscute actrițe ! acum ce faci ? Scrii  tu scenariul ? Țipa ca nebunul ,vrea sa pară că îi pasă .  pe naiba îi pasă de bani și lui dar ....de ce sa mint mă,ajuta sa inebunesc !
-Taci o data ! Strig eu ,pe bune omul asta vorbește prea mult ...după toată predica aia am plecat spre casa și m-am închis în camera ,stau singura ,de ce m-am închis în camera? Poate că dorința de  a avea pe cineva care să îmi duca dorul ? De când mă știu nu am primit atenție de la părinți ,ei iubesc bani ....

Asta e primul capitol și da știu e prea simplu  ,și nașpa dar nu am avut INSPIRAȚIE!

The first love Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum