Bavulumu hazırlarken pencereden gelen güneş ışınları sırtımı yakıyordu . İşte benim tatilim pencereden gelen ışınlarla geçti . Fakat bundan sonra öyle olmayacaktı . Ortaokuldan beri üniversitenin ne kadar harika olduğunu düşündüm . Şimdi ise o harika yere gidip hayatımı yaşayacaktım . Üniversiteye kabul mektubu gelince çok mutluydum . Peki hangi şehire gideceğimi soruyorsunuz . Her zaman istediğim yere AMERİKAYA !
Her insanın hayalıdir bence Amerika hele benim gibi İrlandanın unutulmuş bir kasabısında yaşayan biri için harika birşey bu . Ben düşünürken bavulumu toplamam bitmişti . Gitme zamanıydı havalar sıcaktı üstüme kısa kollu üstünde en sevdiğim grup '' NİRVANA '' olan tişortumu altıma siyah dar kotumu geçirdim . Evet gitme zamanı gelmişti annem ile kardeşimi öptüm ve vedalaştım .
Annem ile kardeşim beraber kalacaktı . Babana noldu diyeceksiniz , bunu demek ne kadar zor olsada o hapiste . Çok yoksulduk o zamanlar o yüzden haberimiz olmadan hırsızlık yapmış . Neyse bu konuyu es geçiyorum .
Taksi sonunda gelmişti koşarak bindim ve kasabadan çıkarak havalimanına geldik. Bavullar çok ağırdı o nedenle taksici bana yardım etti . '' teşekür ederim '' dedim ve içeri girdim bekleme yerine yürümeye başladım . 20 dakika vardı o yüzden bir su aldım . Uçaktaki sular midemi bulandırıyordu o yüzden normal su alıyordum.
10 dakika kalmıştı uçağımı buldum ve bavulları yerleştirip yerime oturdum yanımda kimse yoktu sanırım çünkü kalkışa 3 dakika kaldı derken bir nefes alma sesi geldi uzun boylu kahverengi yeşil gözlü bir adamdı ve terlemişti ve yanıma oturdu . Hı? bu adammı gerçekten ? . Gerçekten terlemişti ve iğrenç kokuyordu bu beni rahatsız ediyordu . İğrenerek adama bakıyordum . Adma falza masum bir şekilde de bana bakıyordu hemen yüz ifademi sahte bir gülümseme aldı . Ve adam bana bakarak alay eder gibi güldü . Çok sinir olmuştum bu da neydi şimdi ? Hemen çantamdan annemin doğum günümde aldığı çicek kokan parfümü çıkartıp etrafa sıktım yanımdaki adamdan '' öhö öhö '' sesleri geldi . Ve bağırdı '' HOSTES ! '' Bu ne terbiyesizlik ya böyle bu adam kendini ne sanıyor be ! Hostes endişeli ve korkuyla adama bakıyordu . '' Buyrun beyfendi '' dedi . O sana bağırıyor ve sen ona beyfendi diyorsun ! '' Bu yaratık beni rahatsız ediyor ! '' Ne yaratıkmı ? ! Bağırmaya başladım '' Sen kim oluyorsunda bana yaratık diyorsun !'' . Bir süre bakıştıktan sonra beni süzdü ve '' Asıl sen kim oluyorsunda bana bağırıyorsun!'' dedi ve hostese birşey fısıldadı . Hostes konuşmaya başladı '' Benimle gelin bayan '' mecburen hostesi takip ettim .
Beni boş bir koltuğa oturtturdu . Böyle daha iyidi . kUlaklılarımı taktım ve Nirvana açtım . Şarkılar dertlerden uzaklaşmamı sağlıyordu . Uykum gelmişti bu nedenle kulaklığı çıkartıp kafamı uçağın koltuğuna gömdüm . Hostesin sesiyle uyandım '' Hanımefendi geldik '' gözlerimi yavaşca açtım ve etrafıma baktım 4 5 kişi kalmıştı çantamı aldım . Ve merdivenlerden indim bavulumuda alıp bir taksi bulmaya koyuldum . Bir taksi çevirip bindim . Bavulumu taksici bagaja koydu . Kalacağım yurdu söyledim ve kulaklığımı takip kendimi müziğe bıraktım . Şarkıların melodisi , sözleri beni kendilerine çekiyordu . Ben düşünürken yurda gelmiştik borcumu ödeyip indim . Yurt mükemmeldi ve kocamandı .
ARKADAŞLAR ÖBÜR HİKAYEDEN DAHA İYİ BENCE İSTERSENİZ '' SON UMUDUM ' ' U SİLİP BUNU YAZABİLİRİM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#DİFFERENT ( FARKLI)
HumorBavulumu hazırlarken pencereden gelen güneş ışınları sırtımı yakıyordu . İşte benim tatilim pencereden gelen ışınlarla geçti . Fakat bundan sonra öyle olmayacaktı . Ortaokuldan beri üniversitenin ne kadar harika olduğunu düşündüm . Şimdi ise o harik...