Jack ile justin yağmurlu bir havada çok kötü şimşek çakarken bir birlenine korku hikayeleri anlatmaya başlamışlar.Justin'in kardeşi Maria onlara hiç katılmazmış.Jack ve justin birbirlerine hikaye anlatmaya devam ederken Maria aniden dışarı çıkar justin "Maria dur! Bu yağmurlu havada nereye gidiyorsun?" Maria duymazlıktan gelir justin dışarı çıkmasına izin ver "Nereye gidiyorsam gidiyorum sanane justin" deyip azarlar.Maria dışarı çıkar."Jack çabuk buraya gel" jack justin'in yanına geldiğinde Justin dışarıya çıkmaya başlamıştı jack hiç birşey anlamamıştı ve justin'ini takip etmeye başladı justin'de Maria takip ediyordu Maria gece gece central park'ın tam ortasına gelmişti.Justin endişe ediyordu Maria burda gece gece ne işi vardı. Sorna aniden bir bembeyaz bir ışık belirdi Justin ve Jack ne olduğunu şaşırmıştı.Bu ışıkta neydi nerden geliyordu ondan sorna o ışıktan 1,30 boyunda kırmızı renkte iki yaratık Maria'nın kolundan tutup götürmeye başlamıştı.Justin"Hey dur napıyorsun" Maria justin'in bu bağırışlarını duymuştu Maria"justin ne işin var senin burda eve git lütfen" justin bu söze aldırış etmeden kardeşinin peşine düşmüştü ama kurutamaz çünkü o yaratıklar Maria kaçırmışlardı onlar ufoyla uçarak gittikleri için onu takip edemedi ama kardeşini kayıp ettiği için çok üzüldü.Jack onu tesseli etmeye çalıştı ama edemedi.Naptıysa sakinleşmedi Justin.