--Kata szemszöge--
A szobába egy fekete köpenyes, és csuklyás ember lépett be. Nem láttam az arcát, bármennyire is erőlködtem.
-Szép, mi?-kérdezte.
-Mi?
-Szép ez a hely, nem?-hangjából arra következtettem, hogy fiú vagy férfi.
-Van, akinek ez a mániája, mint nekem.
Az idegen, erre kuncogni kezdett.
-Mi olyan vicces?
-Tudod, hogy mind ezek a történetek hazugságok, nem valósak?
-Persze!
-Akkor miért fektetsz beléjük hitet?
Nem válaszóltam, mert nem tudtam mit kellene mondanom.
-Időpazarlás ez az egész! Semmi értelme az egésznek! Még, hogy posztapokaliptika! Lehet, hogy a jövőben lesz ilyen, de biztosan nem így fog történni! Az írók csak, azért találják ki az ilyeneket, hogy legyen milyük az asztalon.
-Egy jó író, azért ír , mert szereti azt, amit csinál!-tiltakoztam.
-Igen? Ha, már annyira tudsz mindent, mondd meg nekem mi értelme, a filmeknek meg a könyveknek! Hogy lekössenek? Nem! Időpazarlás mind!
-Vettél a kezedbe legalább már könyvet?
-Persze. Ezerszer! De, mindegyik unalmas volt, és alig jutottam benne el egy fejezetig!
-Akkor rossz..
-..könyvet vettél a kezedbe! Tudom. Tudom. Tudom.
Az idegen hangja kezdett irritálni. Mint, valami panaszkodó kölyök, úgy viselkedett.
-...Na jóvan, akkor most itt hagylak..
-Mi?
Az idegen már ment ki is az ajtón, amit maga mögött megpróbált becsukni, de én is ott termedtem addigra. Megfogtam az ajtót, viszont ő erősebben húzta, mint azt reméltem. A vége az lett, hogy rácsapódott az ajtó a jobb kezemre. Iszonyatosan fájt, de megint tanácstalan voltam a következőkkel kapcsolatban. A farmerzsebmbe nyúltam,hátha találok benne zsepit(,mert kevéske vér is megjelent az ujjaimom), és akkor döbbentem rá, hogy ne is a saját ruháimat hordom. Lehet, fandomhoz illően lettem kialakítva? De, egyáltalán mit keresek itt? Nem azt mondom, hogy nem örölük, de az akkor is fura! Nem matek dogát kellene írnom?
Zsepit nem találtam, de helyette egy cetli díszelgett a zsebemben. Ez állt rajta:
Ha, vissza akarsz jutni, oda ahová tartozol...
....találkoznod kell egy Siratóval!
Ne szivass! Hol vagy matek doga? Értem én, hogy futár akartam lenni mindig is, de az előzök után nem tudom mi következik még...
--Lilla szemszöge--
Mióta lakunk Londonban? Kérdeztem magamtól, miközben elhaladtunk a Big Ben mellett. Anyáék most tényleg viccelnek, vagy...Na jó, itt valami nincs rendben!...Lilla hisz mész a Roxfortba! Ott a pont, de akkor miért nem emlékszem semmire. Például, hogy egyáltalán vannak ilyen ruháim..Van varázspálcám...Meg mondjuk arra, hogy a szüleim is varázslók?
Elérkeztünk a vonatállomáshoz, ahol anyuék a 9 és 3/4 vágányhoz kisértek.
-Csak bátran!-bíztatott az anyukám.
Éreztem, hogy most fognak megprankelni, mert reménykedtem benne, hogy ez csak egy vicc.
-Menjek veled?-kérdezte apa.
Félősen bólintottam, és rohanva megindultunk a fal felé. Behunytam a szememet, mert nem mertem nézni. Bár a valóságban már több százszor elképzeltem ezt a pillanatot.
-Itt vagyunk!-lelkesedett apa.
Kinyitottam a szememet, mire anya is ott állt apa mellett.
-Jó utazást! Ja...., és itt a jegyed, hátha megtartanád emlékbe-kotorta elő az addigra meggyürt papír darbot.
-Apád minden egyes darabot megtartotta-szólalt meg anya.
-Aha...-raktam el a jegyed a farzsebembe, amibe volt még egy fecni.
-Valami baj van ?-kérdezte most anya.
-Semmi!
Elköszöntem tőlük, majd felszálltam a vonatra. Elfoglaltam egy üres boxot egyedül, és megnéztem a másik papírt.
Ha, vissza akarsz jutni, oda ahová tartozol...
...meg kell enned egy mindenízű drazsé szemet!
Tudtam! Tudtam, hogy nem tartozok ide! De, akkor miért vagyok egyáltalán itt?
Egy sötét alak ment el a kabinom mellett. Fekete köpeny, fekete csuklya. Benézett a kabinba. Egyenesen rámnézett. Majd ment tovább. A hideg kirázott.
--Nóri szemszöge--
Ezek nem az én ruháim, ez nem lehetek én! Bár minden álmom lenne itt élni Eragon a sárkánylovas közelében. ..de ez nem jó így..Vissza kell jutnom valahogy! Még mindig hajhatatlanul az ösvényen haladtam, mikor eltüsszentettem magam. Zsebkendő után kutattam, de helyette egy cetlit találtam.
Ha, vissza akarsz jutni, oda ahová tartozol...
...meg kell simogatnod a zafírkék sárkányt, akit Saphirának hívnak!
Itt a vége a második résznek! Közeledik a minikvíz!
1. Ki @Fkata05 kezdvenc Útvesztős karaktere ? (Minnden Útvesztős könyvében benne van)
2. Ki lett a Mágiaügyi Miniszter Voldemort kora után?
3. Ki Eragon szerelme?
Noriii voltam. Sziasztok!
YOU ARE READING
Fandomok között
RandomHárom lány. Fandomok, és a valóság. szereplők: @norabekheit @FKata05 @CsLillaaa Halii! Ez a könyv FKata05 Időutazás az Útvesztőbe wattpad könyve alapján készült. Kata meg is említette, hogy szeretne folytatást esetleg egy másik fandomba, de nekem l...