Selaam... Sınavlar falan derken beklettim azcık. Affedin.. Sıkıcı oldu sanki.. Gerçekler ortaya çıktı. Çağla hikayeye girdi sonunda pek girayın üzerinde duramadım bu bölüm. Ama o da olucak. Şimdi ki öncelik berkten kurtulmak...
Multi media:Melisimin Geri dönüş hikayesi için yaptığım bir çalışma daha...
La la la la la la hu hu hu param pararam dır dır dırırım...
Dalinle bıcı bıcı yaparım ben dalinle...
"Miray allah senin belanı versiiin!"
"Kahretsin" diye mırıldanıp hemen suyu kapattım. Bornozumu üstüme geçirip duştan çıktığımda Melodi yanaklarını dişliyerek kızgın gibi görünmeye çalışıyordu.
"Okula geç kaldık lan sen hala bıcı bıcı derdindesin."
"Ay tamam geldim." deyip kıyafetlerime yöneldim. Üstümü hızlıca giyinirken Melodi'de çantamı hazırladı. Evet Melodi'nin yanında giyindim. Sapıklık edip bakıcak hali yok ya. Baksa ne olur? Onda da aynısından var sonuçta. Dert mi?
Teyzeme günaydınlarımı sunup hemen evden dışarı fırlarken Melodi söyleniyordu.
"Allam ya. Gece sürt etrafta bi berkin bi girayın peşinden. Kankine bi bok anlatma. Bi ağla bi gül. Bi sinirden patla bi kıskanlıktan çatla. Melodiyi peşinden koştur sonra."
"Ayh yeter bayılcam yeaa.. Okula geldik kızım yavaşla azcık."
"Tamam sustum. Ama kafiyeli oldu. Ayy miray kafiye demişken ders edebiyat. Hasst.. Püüf yaa."
Sınıfa girdiğimizde hoca bize tuhaf tuhaf bakıp yine kitabına gömüldü.
Bende dün geceyi düşünmeye başladım.
Giray beni evime bırakmıştı. Teyzem onu görmüş ve "nasılda bilirim derdini" bakışı atmıştı. Sadece bakış atmıştı çünkü hemen odama kapanmıştım. Melodi aramıştı. Biraz konuşmuştuk. Benim maceralarımı dinlerken uyumuştu. Bende meğersem boşa anlatıyomuşum. Şimdi de anlatmıyosun diye atar yapıyo hanımefendi.
Dersin bittiğinde kafamı sıradan kaldırmadan etrafı süzmeye başladım. Nisan okulda yoktu. Dün Muratla olan garip pozisyonları aklıma gelince yüzümü buruşturdum. Kapının hızlıca çarpılmasıyla tekrar o tarafa döndüm. Nisan ağlayarak sınıfa girmişti. Bi günümüz normal geçsin.. Çok mu zor birşey istiyorum anlamadım ki? Bir gün ya!!
Onun çantasını sıraya fırlatmasıyla suratı kıpkırmızı Murat'ın sınıfa girmesi bir oldu.
"Nisaan!" diye böğürdü.
"Ne vaar?"
"Mallık yapma!"
"Git başımdan laan ! Yüzünü görmek istemiyorum."
"Nisan sikerim seni gel şuraya."
"Siktin zaten daha ne yapacaksın gerizekalı."
Ulu orta yerde konuşmayın lan bare piçliklerinizi..
O sırada telefonumun titremesiyle elime alıp ekran kilidini açtım. Mesaj vardı..
Dedikodu rehberimizden..
Yeni haberler bomba gibii.. Muratla Nisan dün akşam birlikteymiş. Evet dün barın her köşesinde yiyişen ikili şuanlarda okulun her bi köşesinde didişiyorlar. İroniye bakın siz. Ama ilginç haber şu. Nisan bakireymiş!! İnanabiliyor musunuz? Zeliş'in benden bile sürtük dediği kız bakire. Yani öyleymiş. Murat sayesinde artık öyle değil. Yani Berk'le birlikteliği oyun muydu? Daha herşey yeni başlıyor desenize ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş
Teen FictionMiray Acar lisenin ilk yılı kötü arkadaşlar, sırtından vuran en iyi dostlar, aldatan sevgili, hakkında çıkan dedikodular ve sürekli aşağılanmasından sıkılmış ve üzerine de ailevi problemler eklenince okuldan kaçmıştır. Amerika' dan geri dönmesi baba...