13.Bölüm/Senin Onurun Yok

66 57 0
                                    

Khadgar kuş ile birlikte Stormwınde Doğru yaklaşıyordu ilk müsait gördüğü yere iniş yaptı.

O sırada Lothar hücrede durmaya devam ediyordu başında bekleyen bir nöbetçi duruyordu beklemekten sıkılınca Oturduğu yerden kalktı Lothar  parmaklıklardan tutunup kısık bir sesle.

-Psst nöbetçi işini yaptığının farkındayım çokta iyi yapıyorsun Ama artık sakinim gelip şu kapıyı açsana bende kralımızı korusam.

Kıpırdamadan yerinde duran nöbetçi kafasını iki yana sallayarak yanıt verince oldukça sinirlenmişti Lothar parmaklıkları sıkarak bağırdı.

-ŞU KAPIYI AÇ DEDİM.

+Ben sadece bana verilen emri...

Lothar yerde gördüğü taşı alıp nöbetçiye fırlattığı sırada etrafı dumanlar sardı  sonrasında bir koyun gördü Lothar ne olduğunu anlamamış şok içinde koyuna bakarken hemen ardından Khadgarı gördü Yerde duran anahtarı alıp kapıyı açmak için yaklaştı Khadgar Lothar ise sabırsızca sordu.

-Hangi cehennemdeydin sen?

+Kirin Tor.

Koyun gözlerini ayırmadan Lothara bakarken Khadgar kapıyı açmıştı.

+Sadece aptallar da işe yarıyor ve kısa sürüyor.

Taşıdığı Çantayı Lothara doğru uzattı.

-Zırhınız komutan.

Hemen sonra koyuna baktı Khadgar.

-Üzgünüm.

Daha sonra da Odanın karşısına doğru yürüdü demirden yapılmış sepetin içinden bir kömür parçası aldı. Lothar çoktan giyinmiş dışarı çıkmak için hareket ederken endişeli görünüyordu.

-Bizden 1 gün öndeler umarım çok geç kalmamışızdır.

+Peşlerinden gidemeyiz Azerothu korumamız gerekiyor.

-Kralımın ihtiyacı var.

+AZEROTHUN DAHA ÇOK VAR Kralını koruyacaksan önce Medivhi durdurmalıyız.

Lothar durup düşünürken yere çizdiği semboller ile bir çember oluşturdu Khadgar Oluşan çember mavi ışıklar saçarken Khadgar tekrarlıyordu.

+Amparatrasakan.

Gitmekten vazgeçip çembere doğru yürüyerek içeri girdi Lothar ardından sordu.

-Medivh şuan nerde?

+Öldürülecek bir şeytan var.

İki Dünyanın İlk KarşılaşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin