5.rész

13 1 0
                                    


Eközben Northrend partján

Liadrin pov :

Már több órája nyomozok itt és végre találtam egy nyomot.
-Szóval hajóra szállt és hová is ment? - kérdeztem ettől a pénzéhes embertől.
-Hát 30 aranyért elárulhatom. - mondta gúnyos mosollyal.
-Itt van beszélj! - nyújtom át neki az aranyat. Ha nem igértem volna meg a kormányzónak, hogy nem ölök, már meghalt volna.
-Egy Kul'Tirasba menő hajóra szállt fel. - mondta és elment. Megláttam egy Kul'tirasba tartó hajót fel kell rá szálljak anélkül, hogy felismernének.
-Állj! Neve? - kérdi a hajó őr.
-Lényegtelen. - mondom és közben a kezébe nyomok egy zsák aranyat. 3 óra utazás után megérkeztem Kul'tiras kikötőjébe.

Katherine pov:

-Akkor Genn, én bemegyek Anduinhoz és elmesélem neki a történetet. - jelentettem ki. Genn csak feszülten bólintott, beléptem a szobába.
-Anduin el kell mondanom valamit. - Anduin erre csak kérdőn rám nézett és némán bólintott.
-Úgy látom, elfáradtál, ezért rövid leszek. Silvermoon királyi házának és Lorderon királyi házának utolsó fiú leszármazottja fekszik abban az ágyban. - mutattam rá Zanthowra, aki mélyen aludt.
-Ez lehetetlen, Katherine! A Sunsrider ház kihalt és a Menethil házból sincs már senki. - értetlenkedett Anduin
-Pedig igaz és kész.- mondtam határozottan.
-Jó, Katherine, hiszek neked.
-Ennek örülök. Viszont van még itt valami.
-Mondd, hallgatlak. - felelte nyugodtan.
-Ezt az embert mindenhol megakarják ölni, de a te parancsod megállíthatja oket. Azonban ehhez Stormwindbe kell mennie. Befogadod őt Anduin vagy nem a te kezedbe a döntés. - mondtam el a lényeget és reménykedtem bele megy.

A korcs (anduinxzanthow)Where stories live. Discover now