Barın dışına çıktığınızda Elena sana sordu:
"Sana gidelim mi?"Şaşkınlıkla karışık korkuyla çığlık attın.
"NE!?""Ay seri katil falan değilim herhalde! Benim evimdense kendi evinde daha rahat olursun diye düşündüm."
Elena kendini savunan bir tonda, dudaklarını büzerek konuştuğunda kendini biraz kötü hissettin.
"Şey, pekala. Sanırım bana bir şey yapacak olsan çoktan yapardın, değil mi?"
Emin olamayarak sordun. Kendini ikna etmeye çalışıyordun birazcık. Yeni tanıştığın birini evine almak pek senlik değildi. Karşındaki kızın yavru köpek bakışlarına daha fazla dayanamayıp iç geçirdin.
"Pekala. Sanırım taksi çağırmalıyım o zaman.""Taksi mi? Hayatta olmaz. Ben abime o arabayı boşuna aldırmadım."
O sırada önünüzde siyah bir araba durdu. Bir an gözlerine inanamadın. Gıcır gıcır bir Corvette'ti bu! 2017 model olduğunu tahmin ettiğin araba, şimdiye kadar gördüğün en güzel şey olabilirdi. Hayallerini süsleyen arabaydı bu!
Vale arabanın içinden çıkıp anahtarı Elena'ya verdiğinde mavi gözlü kız kafasını çevirmeden sana baktı. "Beğendin sanırım?"
Gözlerini kocaman açarak Elena'ya baktın.
"BEĞENMEK Mİ? BU SON MODEL BİR CORVETTE BEĞENMEYEN RUHSUZDUR BE!" -ikonik-Karşındaki kız senin bu haline güldükten sonra anahtarı sana uzattı. Tuhaf tuhaf bakışlarını görünce de "Ne? Evinin yerini bilemem ya?" diyerek açıklama yaptı.
Kızın elinden anahtarı kapıp sürücü koltuğuna oturdun. Elena da yanına oturunca arabayı çalıştırıp gaza bastın.
_"Emin misin Minseok?"
Kris odasında iyi bir şarap eşliğinde kitap okurken, birden çalan telefonuna sinirlenip telefonu hiddetle açmıştı. Ama ona verilen haber onu bir nebze olsun sakinleştirmiş ve endişelendirmişti.
"Evet Patron. Gözleriyle yedi resmen kızı." Minseok konuştuğunda, Kris dişlerini sıktı.
"Bu herif kimseye farkettirmeden mekanıma nasıl girdi Minseok? Loca kayıtlarını alanları sorguya çek. Kim ona yardım ettiyse bulmanı istiyorum. Hazır elin deymişken şu 'eski arkadaşı' da araştır bakalım."
"Emredersin patron. Ama içimde kızın zararsız olduğuyla ilgili bir his var. Yalan söyleyemiyor gibi. Bence ona iyi arkadaş olabilir. Belki de en sonunda kaçmayı bırakır ve eve geri döner."
"Umarım, Minseok. Nerede kaldığını dahi bilmiyorum. Ama sen kızı araştır yine. Lay'in adamı olmasın. Bu arada, hala orada mı?"
"Hayır patron. Sehun karşısına dikildikten sonra gitti. Şey demiş..."Minseok karşısında 'Sakın söyleme!' işareti yapan Sehun'a baktı. Dudağını ısırarak devam etti. "Malımızı almayın falan. Klasik şeyler."
"Güzel," diyerek istemsizce kafa salladı Kris. "Sehun'u bu gece göreve koymamız iyi oldu. Elena şimdi nerede?"Minseok artık son duasını ediyordu.
"Şey, o konuda..."
"Ah, yine kaçtı değil mi?"
"Evet."
_Evinin önüne geldiğinizde anahtarı yanındaki kıza verip arabadan indin. Gerçek bir Corvette kullandığın için çok mutluydun.
Senin bu halini gören Elena gülerek konuştu.
"Sanırım sana doğum gününde araba almalıyım.""Çok paran var sanırım." Yanında yürüyen kıza bakarak konuştun.
"Eh, daha çok abimin parası. Ticaretle uğraşıyor da." Peki ya bütün kelimelerinin yalan olduğunu nereden bilebilirdin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovely But Dangerous |PCY OC|
Fiksi PenggemarEtrafına bakarken aklından tek bir düşünce geçiyordu: Ben buraya nasıl düştüm? - Aralarda ufak tefek küfür olabilir. Yazarın ilk kitabı olduğundan hatalar olabilir. -DÜZENLENDİ-