- За бога, Донгхюк! - възмути се Марк високо. - Затваряй си вратата!
- Какъв ти е проблема?! - чу се от тоалетната.
- Затвори тъпата врата!
- Не мога да стана точно сега!
- По дяволите!
- Като толкова искаш, ела и я затвори ти!
- Няма да припаря и на метър от там, да ме убиеш ли искаш?!
След като Марк се събуди, прочете съобщението, което бе получил по-рано. Беше ясно, че няма да отиде. Знаеше, че така нарушава правилата, но нямаше особено желание в момента да разваля всичко. Щеше да прекара времето си с Хюк и точка.
След няколко минути се чу пускането на водата в казанчето на тоалетната и скоро Донгхюк се появи в кухнята.
- Какво правиш? - не разбра той, щом го видя седнал на масата и с наведена глава.
- Казват, че миризмата отива първо във въздуха и тогава слиза надолу - обясни чернокосия.
- Тъпак - Хюк го удари по рамото силно и мина покрай него.
- Защо не си затваряш вратата, когато правиш такива неща? - изхленчи Марк.
- Сега за това ли ще говорим? - той извъртя очи.
- Да! Обонянието ми страда!
- Ти си виновен, така че ще търпиш.
- Какво? - изуми се Марк. - Аз?!
- Заради теб и това снощи се... разстроих.
- Разстройваш и тоалетната!
Хечан мина покрай него и се загуби от поглед, а чернокосия въздъхна отчаяно и удари чело в масата. Не мина много време и другото момче се върна, хващайки го за рамото. Изправи го и защипа носа му с щипка за пране.
- Ето! - каза гордо Хюк. - Сега няма да ти мирише.
Марк побърза да махне щипката и я замери с него.
- Мамка му, това боли!
- Ау!
Двамата започнаха да се смеят заедно и по-големият хвана ръката му, дръпвайки го към себе си. Донгхюк се озова седнал в скута му, но нямаше нищо против и обви врата му с ръце, за да се задържи.
Усмивката на Марк се запази и той го гледа известно време, карайки го да се смути. Хюк виждаше нещо в очите му, което му бе непознато. Гледаше го някак с обожание и загриженост, сякаш бе готов на всичко за него.
YOU ARE READING
Website for couples
RandomДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?