XI

620 55 6
                                    

*autor pov*

Jin se ridică şi-l imbratiseaza soptindu-i la ureche "credeam ca nu o sa mai vii".
Namjoon ,zambindu-i convingator, i-a spus că nu ar fi ratat asta.

-Deci, ne faci cunostiinta cu faimosul Namjoon?, intreaba Hoseok cu amuzament.

- Baieti, el e Namjoon, pot spune ca-mi este apropiat. Namjoon, el este Hoseok(aratand spre tipul roscat foarte zambaret), pe Yoongi si Jimin ii stiu, iar cei doi micuti de acolo sunt Jungkook si cu iubitul sau, Taehyung.

-Buna prieteni! Sunt Kim Namjoon, imi puteti spune Namjoon sau Jonnie. Vorbeati ceva interesant?

-Nu chiar. O intrebare pentru toata lumea, spune Hoseok plin de incredere. Aveti talente ascunse?

Toata lumea tacu in acele momente. Doar Jungkook avu curajul sa sparga linistea.

- Stiti, Tae,  uneori il aud cantand. Credeti-ma! Are o voce foarte grava care e absolut geniala!

- Kookie!!! Ce faci????, se alarmeaza Tae si se inroseste ca o rosie.

- Calmeaza-te, stiu doar trei de aici care canta bravissimo! Eu, of corso, tu si sa nu uitam, Jin.

Jin se uita tinta la Kookie, nu se astepta ca el sa-l puna in top. Cu toate ca se pricepea sa atinga cateva note, nu avea certitudinea ca el, sigur, canta ca un inger.

- Aprob! In perioada cand ne antrenam, ne-a pus directorul firmei sa facem niste cover-uri la o melodie, iar tu, Jin, aveai o voce incredibila.

Hoseok spuse asta, el chiar credea ca Jin era chiar mai bun decat Jungkook. Fireste, aveau voci diferite, insa vocea lui Jinnie i se parea mai dulce si mai sfasietoare de trista, el chiar simtea melodiile.

- I-auzi! Nu stiam ca ai o voce asa minunata, de ce aflu de abia acum? Spuse Yoongi foarte ofensat dar si foarte amuzat.

-Nu stiu daca mai  am voce, a fost cu mult timp in urma, zice Jin cu o usoare tristete in glas.

Fara sa-l mai amarasca pe Jin, Yoongi isi facuse curaj spunand ca face rap.

- Serios?!, ramase socat atat Hoseok cat si Namjooon.

- Pe bune. Eu cu Jimin lucram la o melodie, ne-am pus de acord sa compunem impreuna si sa o inregistram, spuse Yoongi foarte fericit.

- Trebuie sa recunosc ca mai fac si eu cover-uri pe rap, ma pasioneaza asta, spuse timid Namjoon.

Hoseok, pana la urma marturisi ca ii place sa faca rap decat sa cante. Toti au inceput sa povesteasca cum au inceput sa aiba o iubire secreta pentru muzica. Se pare ca toti aveau ceva in comun, care mai tarziu aveau sa-i uneasca.

- Prieteni, va propun sa veniti curand la firma, adica sa cantam ceva impreuna. Ar fi grozav, nu? Propune Hoseok plin de speranta, asteptand sa primeasca doar raspunsuri pozitive.

-Se pare ca ai cele mai bune idei, o sa va bat la vocalize, spuse foarte mandru Jungkook.

-Hei!!! Vei vedea atunci cine e cel mai bun, incepu sa rada Jimin.

Jin zambi si accepta propunerea data de Hoseok, nu avea idee cat dor ii era sa cante. Mai ales, sa dea gata o persoana, nici el nu stia de ce voia sa-l impresioneze.

| A strange love story | NamjinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum