Pov. Jimin
Nota za notou...
Slovo za slovem...
Nádech a výdech...
Je to jako tanec. Držíš se rytmu a plně se v tom vyžíváš. S jistotou pokračuješ až do vyvrcholení, kdy všichni začnou tleskat a pískat. Stát na pódiu a vedle mě stojí ten nejúžasnějších muž kterého znám, ale...Najednou mě vzbudí melodie, připomínající budík, abych nezaspal.
Pomalu si sednu a natáhnu ruku po mobilu, abych to mohl vypnout a oznámit tak, že už jsem vzhůru. Trochu se protáhnu, vstanu a namířím si to už s čistým oblečením do koupelny. Tam vykonám ranní hygienu upravím se a jdu do kuchyně.Bydlím sám v bytě...Nějak moc mi to nevadí ani jsem na nějaký vztah neměl štěstí ani čas. Jenom někdy si připadám sám, ikdyž mám skvěle přátelé. Však si snad jednou najdu svou lásku.
Když dojdu do kuchyně dám si namazaný rohlík a ovocný čaj. Miluju čaje po ránu. Při usrkávání čaje se kouknu na hodiny, abych zjistil jestli stíhám. Jen tak tak... Rychle si dojdu pro věci a vyrazím k botníku. Obuju se a se zamknutím dveří vyrážím do práce. Pracuju v místní kavárně takže to nemám od domova daleko.
Je to malá kavárna, ale já si nemůžu stěžovat. Jsou tu milý lidé a je to tu klidné a útulné.Když už konečně vejdu na své pracoviště, nadýchám se té krásné vůně kávy a různých sladkých zákusků. Rozejdu se ke vchodu pro zaměstnance a vzadu najdu svou skříňku. Převléknu si jen tričko a nasadil si zástěru. S malým úsměvem na tváři vyjdu za pult za mojí kolegyní. ,,Ahoj" jen po mě mrkla a už se věnovala pokladně. Já šel mezi zákazníky a zapisoval si objednávky. Uslyšel jsem cinknutí zvonku u dveří, ale nevěnuju tomu moc velkou pozornost, než mi někdo skočil na záda a začal pištět. "Jiminiee.. " zapiští znova Jungkook přímo mě do ucha. "Ahoj Kooku" zasměju se a Kook ze mě konečně sleze. V závěsu si všimnu i Tae hyunga. "Ahoj hyungu" pousměju se a taky pozdravím.
Nijak mě nepřekvapuje, že přišli spolu. Oni chodí spolu skoro všude. Vlastně si ani nepamatuji, kdy jsem viděl třeba jen Kooka nebo jen Taeho samotné. Myslím si, že by se k sobě, ale hodili. Přál bych jim to. Aspoň někdo by měl být šťastný...
,,JIMINE!" zaječeli na mě Kook s Taem. ,,N-no?" podívám se nechápavě. ,,Volala tě támhle ta ženská, že jsi v práci, takže se prý nemáš vykecávat." Jen nad tím zakroutím oči a jdu pokračovat v práci.
ČTEŠ
~Team Player~ (Yoonmin)
Fiksi PenggemarCo všechno by jste udělali pro svůj sen? Jak moc by jste bojovali o něčí srdce? Kolik by jste toho dokázali odpustit? A bojovali by jste, ikdyž víte kolik vás to bude stát? Jimin už dlouho sní o tom být zpěvákem a když se mu naskytne šance maléh...