Bölüm şarkısını yabancı yapcaktım ama bu şarkıya dayanamadım dinleyin pls
EDADAN...
Çalan alarmımı kapattım ve yüzümü buruşturarak gidip büyük bir bardak su içtim alarmı Ayaz 'ı kontrol etmek için kurmuştum saat başına alarm kurup ateşini kontrol etmek her ne kadar zor olsada kontrol etmezsem gerçekten uyuyamayacağım için mecburen öyle yapıyorum Ayaz 'ın odasına girip ateşini kontrol ettiğim de gerçekten oğlumun ateşler için de yandığını fark ettim . Koşar adım bizim odaya girip Aras'ı dürttüm "Aras çabuk kalk! " Aras yerin de doğrulup homurdanarak saatine baktı "Eda saat daha sabahın altısı neden beni bu saatte kaldırdığını çok merak ediyorum doğrusu!" dolaptan bir sweetshirt ve siyah pantolonumu çıkarıp hızla giydim bir yandan da öküzüme laf yetiştirdim "Ayaz'ın ateşi çok yüksek hastaneye gitmesi lazım !" hızla yerinde doğruldu üzerine pantolonunu geçirip eline ilk gelen kazağı giydi. Telefonumu alıp karşı komşum olan Merveyi aradım
-Alo Merve Ayaz'ın çok ateşi çıktı biz hastaneye gidiyoruz birazdan Ilgaz'ı size getirsem sorun olurmu?
-Yok tatlım zaten bu gün Emrenin toplantısı erken saatte olduğu için bizde erken kalkmıştık
- Ilgazların öğretmeni de hastaydı bildiğim kadarıyla bu gün okulları yok
-Evet yok zaten salgın var salgın baksana herkes hasta
-Doğru söylüyorsun canım
-O zaman bekliyoruz Ilgaz'ı Ayaz içinde geçmiş olsun
Telefonu kapattıktan sonra Ilgaz'ı kaldırmak için odasına girdim Aras'ta Ayaz'ı hazırlıyordu "Ilgaz bebeğim kalk hadi" babası kılıklı yerinde homurdanıp durdu "Anne bugün okul yok unuttunmu"gözlerimi devirdim "Unutmadım kızım Ayaz'ın ateşi çıktı biz hastanedeyken Sende Merve teyzenlerde durursun gel giydirelim seni" sıkıntıyla ofladı.
"Anne,ben hani büyük kız olmuştum evde tek kalabilirim ki" bu sefer de ben ofladım "Benim saçaklı mercimeğim sen değilmiydin evden kaçıp kaçıp Merve teyzenlere giden şimdi ne oldu da evde tek başına kalmak istiyorsun?"
"Ama anne o eskidendi benim artık kocaman bir kız olduğumu unutma" başımı salladm "Peki annecim sen kocaman bir kızsın ama ben şimdi Merve teyzene haber verdim ya ayıp olmasın başka zaman tek kalırsın evde ." Dudaklarını büzdü şirin şirin bakıp birşey diyecek gibi oldu ama sonra sustu ve dolabından pembe renkli kapüşonlusunu giydi altına da koyu pembe dar kesim pantolonunu giydi. sonra önüme oturdu bunun anlamı saçlarımı yap demekti hızla saçını balık sırtı ördüm ucuna da kurdele şeklindeki tokasını taktım üzerine tüylü hırkasını da giyince kızımı 5 dakika da hazırladım "Anne ! yüzümü yıkamayı unuttum" deyip koşarak odasındaki banyoya girdi hafif ıslak bir surat ile de olsa Ilgaz sonun da hazırdı en sevdiği çantasına yedek kıyafet ve bir iki test kitabı koyduktan sonra beraber aşağıya indik indiğimizde Aras ve Ayaz arabadaydı Ilgaz 'ı hemen birkaç klasik tembihlemeden ve Merve ye tekrardan teşekkür ettikten sonra kızımı kocaman öpüp , arabaya doğru ilerledim .
Ilgazdan ...
Merve teyzem ile içeriye girdikten sonra mis gibi poğaça kokusunu aldım ama mutsuz günüm de olunca böyle oluyor işte hem ikizim hasta hem Kuzey bana küs haliyle en sevdiğim şeyin poğaçanın kokusunu almam bile pek bir etki etmedi.
"Ilgaz'ım kaynanan seviyormuş senin en sevdiğin poğaçalardan yapmıştım " ona 3 saniyeliğinden olan bir tebessüm ettikten sonra yavaşça masaya ilerledim Kuzey masada oturmuş gözlerini tabağına dikmiş duruyordu . Ama yemek yemiyordu sadece çatalı ile zeytinlerin böğrünü deşiyordu Emre amca kafasını telefonundan kaldırdı ve bana baktı "Hoşgeldin benim güzel kızım nasılsın?" ona da şu 3 saniyelik sırıtmalarımdan yolladım"İkizi hasta biri ne kadar iyi olabilirse o kadar iyiyim Emre amca" anlayışla başını salladı ağzına birkaç lokma birşey daha attıktan sonra saatine baktı ve birkaç vedalaşma sözcüğünden sonra herkese el sallayıp gitti . Kahvaltı da çok fazla canım birşey istemediği için normalde en az dört tane yediğim poğaçadan bir tane yedim ve portakal suyunu kafama dikip kalktım ."Ilgaz ama sen birşey yememişsinki olmaz böyle " kafamı olumsuzca iki yana salladım."Gerçekten canım istemiyor biraz başım ağrıyor koltukta uzansam iyi olur" endişeyle gözlerini açtı "İyimisin tatlım geç istersen Kuzey'in odasında uyu biraz " onu başımla onayladım ve hızla üst kata Kuzey in odasına çıktım içten içe heyecanlıydım da sonuçta onun yatağında onun yastığında yani bir nevi onun kokusuyla uyuyacağım bu beni gerçekten heyecanlandırdı. Odaya yavaşça girdim araba şeklindeki yatağının yine araba desenli olan örtüsünü yavaşça kaldırıp başımı kırmızı yastığa koydum yatak gerçekten buram buram Kuzey kokuyordu yastık normalde enlemesine dursa da boylamasına çevirdim yastığı biraz da çapraz yapınca tam istediğim gibi oldu hem kafam o yastıkta hem de yastığa sarıldım. sanki Kuzey'e sarılıyormuş gibi hissettim bu his beni gerçekten de mutlu etti .
Odadaki sesle gözlerimi açtım gördüğüm şey ise müziği kulaklıkla dinlediğini zanneden ama kulaklığı telefona tam takmadığı için aslında sesli olarak müzik dinleyen ve hala bunu fark etmeyen bir adet Kuzey'den başkası değildi. yavaşça müziğe ritim tutuyor ve aynı zamanda test çözüyor du burdan manzara o kadar güzelki dayanamadım ve gözlerimi yarı kapatıp manzarayı izlemeye devam ettim tam ona dalmışken birden müziği kapatıp bana döndü "Ordan manzara güzelmi bari " Al işte!
"Dünya etrafın da dönmüyor cicim yeni uyandım gözüm dalmış olamazmı!" Sanki şaka yapmışım da ona gülüyor gibi sırıttı ve elini yav he he anlamın da salladı sinirle ona baktım
"Söylesene Kuzey senin benimle sorunun ne ? ne oldu da bana,böyle davranmaya başladın"
Histerik bir kahkaha attı "Benim seninle bir sorunum yok sadece seninle arkadaş olmaktan sıkıldım ve kendime yeni dostluklar kurdum " gözlerimin dolduğunu hissettim ve hızla gözlerimi kırpıp göz yaşlarımı geri gönderdim "Peki sonuçta senin seçimin tıpkı derste işlediğimiz gibi saygı duymalıyım öyle değilmi " oda beni başıyla onayladı içimden bir ses uzun süre bana böyle davranacağını söylüyordu bu sesin bir yalancı olması için içimden dua ettim ve bende salona inip ordaki büyük sehpaya oturdum ardından annemin çantama koyduğu testlere odaklandım bir soruyu bir türlü bulamıyordum tam Kuzeye yardım için seslenecektim ki artık onula arkadaş olmadığımız aklıma geldi bu biraz üzdü sanırım ...
Bu bölüm biraz kederlimi oldu ne ama ben sevdim sizce Kuzey'e bir anda ne oldu da böyle davranmaya başladı yorumlara fikirlerinizi beklerim vote falan da beklerim yani sıkıntı yok beklerim ben seviliyonuz.xxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik (TAMAMLANDI)
Chick-LitBabam , evlen dedi diye evlenirsem kendi hayatımın gidişatı hakkında kendi kararlarımı nasıl alabilirimki? Merak ediyorsanız birkaç bölüm okuyabilirsiniz .Kız kendi hikayem diye demiyorum yaşamadığım şey kalmadı oku anlarsın.