13

413 26 2
                                    

   Yoongi se desparti usor din sarut si isi uni fruntea cu a celui mic, nu era sigur de ce urma sa faca. Nu voia sa-l raneasca pe cel mic in nici-un fel, voia ca totul sa fie bine, ca lucrurile sa mearga de la sine, dar cel mai important ca cel mic sa se simta bine, nu voia sa-l oblige.
"Jimin baby, hai sa ne oprim acum cat mai pot!"cel mic isi lasa usor capul intr-o parte si se uita la cel mare confuz, nu stia de ce ii cere asta cand chiar si el voia sa o faca, acum cand se simtea pregatit."De ce? S-a intamplat ceva, am facut ceva gresit" cel mare se uita la el si dadu din cap in semn de negatie"Nu baby nu ai facut nimic, dar nu vreau sa te simti obligat, vreau sa facem asta cand te simti tu pregatit" cel mic il saruta usor casat pe buze si se uita in ochii lui "Dar sunt pregatit hyung, vreau sa fac asta, vreau sa o fac cu persoana pe care on iubesc, si crede-ma tu esti acea persoana" cel mare il trase intr-un sarut apoi il ridica in brate, cel mic incolacindusi picioarele din instinct in jurul sau. Yoongi merse cu el in dormitor fara a intrerupe sarutul. Il lasa usor jos pe cel mic si isi dadu tricoul jos.

  "Asta este baby, nu mai poti da inapoi acum" se puse deasupra sa si ii saruta gatul usor lasand urme pe ici colo "A spus cineva ca vreau sa dau inapoi?" cel mic vorbi usor din cauza noilor senzatii pe care doar cel mare i le putea oferi. Yoongi ii dadu rapid bluza si pantaloni jos cel mic inrosinduse instant "Niciodata sa nu iti fie rusine de mine baby, esti perfect. Chipul tau este perfect, bratele tale, coapsele tale pe care le-as saruta in fiecare minut. Tu esti perfect tot" cel mic se uita in ochi lui si vazu iubire, caldura. Iubea sa se uite la Yoongi si sa-i vada sentimentele. Il iubea pe Yoongi cu defecte si calitati, nu conta pentru el, pur si simplu iubea sa-i simta bratele in jurul sau, fiecare sarut pe frunte, tot, il iubea si gata. "Te iubesc atat de mult Yoongi" cel mare se uita in ochii lui si il saruta usor" Si eu te iubesc, ingerul meu!" Cel mare cobora usor cu saruturile pe corpul celui mic, ii masa usor barbatia. Jimin isi lasa capul pe spate si stranse cearsaful in pumni, se simtea atat de bine si nici macar nu ajunsese la jumatatea actiuni, doar ca Yoongi stia cat de sensibil este cel mic si cat de usor se putea pierde la atingera lui. "Se simte bine, baby?" cel mic dadu din cap in semn ca da, iar Yoongi se opri facundul pe cel mic sa scanceasca dupa atingera sa "Daddy de ce te-ai oprit?" cel mic se uita indurerat la Yoongi care se excita  si mai tare cand il auzi pe cel mic spunandui daddy intro forma atat de inocenta, pe cand ei nu faceau asa ceva "O baby, vreau ca raspusurile sa iasa pe gura ta, vreau sa te aud cat de bine te simti si la dracu baby continua sa imi spui asa suna atat de bine cand iese din gura ta!" cel mare il saruta rapid si apasat pe cel mic coborand pe maxilarul acestuia apoi pe gat unde ii lasa cateva urme. II dadu usor boxeri jos si isi introduse un deget in cel mic care scanci si il prinse usor de umeri "Imi pare rau baby, dar in curand te vei simti atat de bine" Yoongi il pregati pe cel mic, iar mai apoi se ridica si lua lubrifiantul, turnand o parte din acesta pe barbatia sa (A/N:Oh Doamne nu imi vine sa cred ca eu chiar scriu astaaO.o) se lasa usor peste cel mic si se pozitiona la intrarea sa" Baby sa imi spui cand sa ma opresc, nu vreau sa te ranesc!" cel mic ii inconjura gatul cu bratele si il sruta usor"Asa voi face daddy" Yoongi intra usor in cel mic si se opri cand il auzi pe cel mic gemad de durere se uita la el si ii vazu lacrimile ce se scurgeau pe obraji lui, se ura ca ii provoaca durere "E ok baby, o sa fie bine. Sa imi spui cand ma pot misca, ok?" " E bine, te poti misca" Yongi incepu sa faca miscari usoare de dute vino pana cand il auzi pe cel mic gemand din ce in ce mai tare. Jimin ii lua mana si isi impletici degetele cu cele ale lui Yoongi, ii oferea incredere, voia sa il simta cat mai aproape, iubea sa-si uneasca degetele cu ale celui mare. "Oh doamne, daddy asta se simte atat de bine, te simt atat de bine daddy" Yoongi era mandru ca il facu pe cel mic sa se simta atat de bine marind viteza. Nici el nu era mai prejos "Mmm baby esti atat de stramt, daddy te simte atat de bine!" cel mic isi lasa usor capul pe spate din cauza senzatiilor pe care le sitea in stomac, era coplesit de iubirea pe care o simtea, toate saruturile si tandretea pe care Yoongi i le ofera se simteau atat de bine. "D-daddy, nu cred ca mai rezist mult!" Yoongi era si el la capatul puterilor " E ok baby vino pentru daddy, doamne baby se simte atat de bine" cel mic nu mai rezista si isi dadu drumul odata cu Yoongi. Acesta se aseza usor langa cel mic si il lua in brate. "Baby esti bine?" Yoongi se uita usor ingrijorat la Jimin , iar acesta dadu usor din cap in semn de aprobare " Sii cum a fost?" Yoongi se uiat la cel mic cu o fata usor amuzata " Pot spune ca a fost ok, se putea si mai bine" Jimin isi ascunse fata de cel mare sa nu vada ca rade de el, pe cand Yoongi era socat de cele auzite"Adica cum se pute si mai bine, yah tu vrei sa iti arat cat de bine pot eu? Mmm ia spune?" Jimin nu se mai putu aptin cand il auzi pe cel mare cat de jignit se simtea, izbugni in secunda doi in ras si se uita la cel mare care era serios "Glumeam iubire, a fost atat de perfect, esti cel mai bun" Yoongi se uita cu atata iubire la cel mic cand auzi cum ii spuse, de obicel Jimin ii spune hyung sau daddy, dar nu la auzit pana acum sa-l alinte asa si putea spune cu mana pe inima ca se simtea atat de bine cand auzea astfel de alinturi din partea celui mic. "Te iubesc atat de mult micutul meu" Yoongi il saruta usor, iar apoi il lua in brate si se duse cu el in baie. Dadu drumul la robinet si il aseza usor pe Jimin in apa mai apoi intrand si el si il spala pe cel mic. Il spala usor parul, ca mai apoi sa ii spele cu miscari delicate corpul. Jimin se simti atat de bine in bratele celui mare, ii simtea iubire " Hyung, vreau sa sti ca te iubesc foarte mult" cel mare dadu usor din cap si se uita la cel mic" Da baby stiu, si eu te iubesc foarte mult"

   Yoongi il sterse usor pe cel mic si il aseza usor in pat , ii lua rapid un tricou si o preeche de boxeri, il imbraca usor si apoi isi lua si el boxeri si se aseza langa cel mic in pat. Unde cel mic adormi instant, Yoongi se juca usor in parul lui si il saruta pe frunte, ca mai apoi sa adoarma si el.

****
In primul rand vreau sa imi cer scuze daca acest capitol nu a iesit asa cu ati dorit, dar m-am straduit cat am putut. Va multumesc si in al doilea rand daca doriti sa lasati un comentariu cu parerea voastra.

     Sunteti minunați♡♡

Nu îmi pasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum