Kevin nem tudja, hogy mi a vértípusa, ezért poénból megbeszél egy időpontot egy vámpírral.
⦏ ⚡️ ⦐- Te Chanhee - kezdi Kevin és a kanapé felől hall egy hümmögést.
- Véletlenül nem tudod mi a vértípusom?
- Fingom sincs, bocsi. - Kevin majdnem megköszöni, de Chanhee folytatja.
- De lehet, hogy Sunwoo tudja. Ő egy igazi kis vérszívó - mered a távolba a szőke fiú, mintha valakire nézne. Kevin tudja, hogy lelki szemei előtt megint megjelenik Sunwoo, ahogyan megissza az utolsó doboz narancslevet, és nevet.
- Tudod mit? - lép ki a konyhából Kevin, amint befejezi az utolsó üvegpohár törölgetését is.
Chanhee felnéz, nagy szemekkel pislogva a másikra.
- Ez nem is olyan rossz ötlet!
- Meg fogod kérdezni Sunwoo-t? Mert akkor add át neki, hogy lóg nekem egy karton Cappy-vel!
- Dehogy is! A vérszívók. Szerintem lesz valaki valamilyen vámpír-randizós-weboldal-izén, aki nem akar lefeküdni velem, hanem megmondja a vértípusomat! - vigyorodik el Kevin.
- Hát... - Chanhee megrántja a vállát. - Próbálkozni lehet és ha én nem is, de mások lefeküdnének veled, mert nagyon jó pasi vagy. Kérlek, vigyázz magadra!
⦏🌕⦐
Amikor Kevin megérkezik a 'Blue Cactus' klub bejáratához, nem gondolja, hogy az épület melleti zsákutcában dohányzó alak az ő kis vámpírja. A vámpír szó körül idézőjelek vannak Kevin fejében, mert majdnem biztos, hogy csak egy csapat vámpírként cosplay-ező idős bácsi olyan felhasználónevekkel, hogy 'drakula73', szörfözik minden nap azon az oldalon, amit talált, de egy próbát megért.
Abból a hét emberből, akinek üzent, kettő volt Kanada közelében és tőlük is kapott választ. Az egyikőjük ('sarkanykiraly_99') elviekben egy idősebb ember volt, de csak mémeket és Converse cipőket posztolt idővonalára és Kevin esküszik, hogy Sunwoo már elküldte az egyiket a csoportbeszélgetésükbe, de az nem jelent semmit.
A másik felhasználó fiatalabbnak tűnt, mert a kezéről és az új müzlijéről osztott meg képeket, szóval Kevin egy kicsit jobban bízott - már, ha ezt a reményfoszlányt bizalomnak lehetett nevezni - 'nemtwilightjacob' - ban, mint 'sarkanykiraly_99' - ben, ezért lebeszélte vele a Blue Cactus klubot, mint helyszínt és hét órát, mint időpontot.
Kevint vezérelte az adrenalin, és a vágy, hogy megtudja milyen a vértípusa, és kompatibilis-e Haknyeon-éval, hogy ilyen vonzónak találja, de persze nem volt felkészületlen. Elvégre egy idegennel találkozott este, nem mehetett fegyvertelenül. Megfújta a csótányírtót anyukája rejtett szekrényéből, és kölcsön kapta Chanhee citromkivonatos parfümét.
Mindkettőt egy esetleges támadó szemébe fújta volna, de, amikor Sunwoo átjött Kevinhez, hogy bandázzanak, nem felejtette el megemlíteni, hogy mindegy melyiket használná pacsulinak, mert ugyan olyan a szaguk.
Erre Chanhee felugrott a kanapéról és látamadta Sunwoo-t egy agresszív 'nem csak megiszod a piámat, de még sértegetsz is' felkiáltással, de Kevin addigra rájuk csukta az ajtót és imádkozott, hogy nem szedik szét a Moon család lakását.
- Kevin Moon? - az alak megszólal és Kevin majdnem azonnal előkapja a csótányírtót, de egy kósza kis lámpafény megvilágítja az alak arcát és Kevin felismeri Ju Haknyeon-t, a srácot, akibe bele volt zúgva nyolcadiktól a gimi másodikáig.
- Á, Haknyeon - nevet fel kínosan - Te mégis mit keresel itt?
Kevin zavartan vakargatja a tarkóját, mert Haknyeon erőfeszítés nélkül is istenien néz ki. Még mindig.
YOU ARE READING
a hold és a csillagok | moonbae
Teen Fictionmoonbae/canada bros/kebcob novellagyűjtemény. néhány résznek folytatása is van/lesz, néhány résznek pedig lehet, hogy lesz külön könyve, ha olyan hosszúra sikeredik folytatásokkal együtt. HOLDHONAP 2019