İyi Okumalar~
♦♦♦
Zhong Chenle, Sınıfa Girdiğinde Bütün Öğrenciler Ayağa Kalkmıştı.
Bir Kişi Hariç, Park Jisung.
Ama O da En Arka Sırada Oturduğu İçin Chenle Onu Görememişti.
"Günaydın Gençler."
"Günaydın Hocam."
"Oturun Lütfen."
Öğrenciler Yerlerine Oturduğunda Chenle Sınıfına Gülümseyerek Baktı.
Bu Sene Bu Okulda Yeniydi Ve Okulun 2.Döneminde Atanmıştı Buraya.
Zhong Chenle Çinliydi. Ama Kore'de Doğup Büyümesine Rağmen Ana Dilini Asla Bırakmamış, Öğrenip Öğretmen Olmuştu.
Evet, Chenle Çince Öğretmeniydi.
"Öncelikle, Kendimi Tanıtmama İzin Verin. Ben Zhong Chenle. Bu Dönem Çince Derslerinize Ben Gireceğim. Aslen Çinliyim Ama Kore'de Doğup Büyüdüm. Umarım İyi Anlaşırız."
Öğrenciler Hayranlıkla Chenle'ya Bakarken Chenle Sınıfta Göz Gezdirmeye Başlamıştı.
Her Öğrenciyle Birkaç Saniye Göz Göze Geliyor, Ardından Bir Diğerine Geçiyordu.
Ama Son Sıraya Geldiğinde İşler Değişti.
Çünkü, Sakız Çiğnerken Ona İfadesizce Bakan Turuncu Saçlı Çocuğu Fark Etti.
Chenle Onun Bu Korkusuz Ve Saygısız Tavrına Sinir Olmuştu, Ama İlk Günden Öğrencisini Kendinden Soğutmak İstemedi.
"Herkes Kendini Çince Tanıtsın."
Dedi Chenle Gözlerini Turuncu Saçlı Çocuktan Ayırmadan.
Turuncu Saçlı Çocuk İse Yüzündeki İfadesizlikten Ve Saygısızca Olan Tavrından Ödün Vermiyordu.
(Y/N: İtalik Yazılar Çince Konuşma. Düz Yazılar Korece. Ok?)
"Başla Lütfen."
En Ön Sırada Oturan Çocuğa Döndü Chenle Göz Temasını Kesip.
"Merhaba, Benim Adım Na Jaemin. Koreliyim. Okulumuza Hoş Geldiniz Hocam."
"Teşekkürler Jaemin-Sshi. Aksanın Bir Öğrenciye Göre Oldukça Güzel, Özel Ders Mi Alıyorsun?"
"Hayır Hocam, Çinli Bir Arkadaşım Var, Bir Üst Sınıfta. Onun Sayesinde Çincem Biraz Daha İyi."
"Oldukça İyi Jaemin-Sshi, Yabancı Arkadaşlar Edinmek Dil Öğrenmenin En Güzel Yolu. Ayrıca Teşekkür Ederim, Oturabilirsin."
Jaemin Bir Defa Eğilip Yerine Oturmuştu.
♦♦♦
Sıra Turuncu Saçlı Çocuğun Yanındaki Siyah Saçlı Çocuğa Gelmişti.
Chenle Onun Ayağa Kalkmamasını Umursamadı.
"Ben Lee Jeno. Koreliyim. Bu Kadar."
Jeno Bitirdiğinde Chenle Sadece Başıyla Onayladı. Ardından Turuncu Saçlı Çocuğa Döndü.
Turuncu Saçlı Çocuk Ağzındaki Sakızı Hızla Kabuğuna Koyup Ayağa Kalktı. Chenle Şaşırdı, Çünkü Ayağa Kalkacağını Düşünmemişti.
Ama Olay, Chenle'nun Beklediği Gibi Olmamıştı.
Turuncu Saçlı Çocuk Siyah Deri Ceketini Düzeltip Boş Bakışlarla Chenle'ya Baktı.
"Benim Kim Olduğum Sizi İlgilendirmiyor..."
Kapıya Doğru Yürürken Ayakta Bekleyen Chenle'nun Tam Önünde Durdu Turuncu Saçlı Çocuk. Ardından Boy Farkı Yüzünden Hafifçe Eğildi Ve Chenle'nun Kulağına Fısıldadı.
"Sizin Kim Olduğunuzun Beni İlgilendirmediği Gibi."
Ve Turuncu Saçlı Çocuk, Sınıftan İzin Dahi Almadan Çıktı.
Arkasında Şok Olmuş Bir Chenle Bırakarak.
♦♦♦
Bad Boy Jisung Ha HmMmMmMmM
Ehuehuehu :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chewing Gum | Chensung ✓
القصة القصيرة♦ Tamamlandı ♦ "O Sakızı Dersimde Çiğnemeyeceksin Park Jisung." "Bana Karışamazsın Öğretmen Bozuntusu." Park Jisung × Zhong Chenle. [10BFS SERİSİNİN 7. KİTABIDIR.]