♦ 6 ♦

1.3K 108 215
                                    

İyi Okumalar ❤

♦♦♦

Chenle Ertesi Gün Okula Gittiğinde Çok Değişik Hissediyordu.

Çünkü, Dün Jisung Onu Öptükten Sonra Hemen Gitmişti.

Evet, Chenle'yu Orada Bir Başına Bırakmıştı.

"Hıh, Düşünmeme Bile Değmez."

Dedi Chenle Omuz Silkip. Ardından Dolabından Kitaplarını Alıp Öğretmenler Odasından Çıktı.

♦♦♦

"SİKEYİM, AKLIMDAN ÇIKMIYOR!"

Chenle Saçını Yolarak Sinirle Bağırdı. Şu An Ders Boştu Ve Öğretmenler Odasındaydı.

Kimse Yok Diye Gönlünce Bağırıyordu, Ama Öğretmeni Onu Öğretmenler Odasına Göndermiş Olan Jaemin'in Kendisine Korkuyla Baktığından Bi Haberdi.

"H-Hocam?"

Chenle Gelen Sese Döndü. İçinden Kendisine Küfürler Yağdırırken Zorla Gülümsedi Ve Ayağa Kalktı.

"Jaemin? Burada Ne İşin Var?"

"Şey, Edebiyat Öğretmenimiz Bay Wang Beni Bir Dosya Almaya Yolladı Da...Siz İyi Misiniz?"

(Y/N: Edebiyat Öğretmeni Wang Hoseok.)

Hah, Bir Deli Sanılmadığı Kalmıştı Zaten.

"Değilim Jaemin, İyi Değilim. Kafayı Yemek Üzereyim."

Jaemin Gülümsedi, Bu Hallere Kendisi De Az Girmemişti.

Chenle'nun Yanına Oturup Elini Omuzuna Koydu.

"Hocam,"

"Aklımdan Çıkmıyor Jaemin."

"Hocam,"

"Aklım Çıkıyor."

"Hocam,"

"Aklım Çıkıyor, Ama O Çıkmıyor."

"Hocam, Siz Aşık Olmuşsunuz."

Chenle Duyduğu Şeyle Donakaldı.

Aşık Olmak Mı?

Chenle Mu?

Jisung'a Mı?

Ne?

Yok Artık.

"Yo, Hayır. Hayır. Hayır. Hayır. Hayır. Hayır! Aşık Falan Olmadım Ben. O Saygısız Şeye Mi? Kaba, Kendini Beğenmiş, Uslanmaz-"

"Park Jisung Öyledir Hocam. Ama Ben Severse Tam Seveceğini Düşüyorum."

Chenle Duyduğu Şeyle Şok İçinde Jaemin'e Döndü.

"Nerden Anladın?"

Jaemin Gülümsedi, Ardından Ayağa Kalkıp Hocasının Omuzuna Desteklemek Adına Yavaşça İki Defa Vurdu.

"Çünkü Sizin Gibi Tatlı Bir Hocaya Tek Park Jisung Saygısız Davranabilir. Ve Bence...Oldukça Yakışıyorsunuz."

Chenle Eliyle Yüzünü Kapatıp Ofladı.

"Çok Utanıyorum."

"Bu Utanılacak Bir Şey Değil Hocam. Hem-"

"Jaemin?"

Jaemin'in Sözü İçeri Giren Jeno İle Kesilmişti. Jaemin'in Gözleri Jeno'nun Sesini Duyunca Anında Büyüdü Ve Hemen Arkasına Döndü.

Gözle Görülür Bir Şekilde Vücudu Titremeye Başlamıştı.

"Hoca Sen Gelmeyince Beni Gönderdi. Neden Bu Kadar Geciktin?"

Jeno Sakin Adımlarla Yürürken Chenle Ayağa Kalktı.

Jaemin'in Gerilediğini Fark Etmişti.

"Onu Ben Tuttum Jeno. Bay Wang'a Söyle, Jaemin'in Bir Suçu Yok."

"Tamam, Yürü Jaemin."

"D-Dosyayı A-Alayım."

Jaemin Dosyayı Alıp Chenle'ya Selam Verdikten Sonra Hızla Kapıya Doğru Yürümeye Başlamıştı. Jeno İse Chenle'ya Bir Bakış Atıp Çıkmıştı Odadan.

Ardından Kapıyı Kapattığı Gibi Jaemin'in Kolunu Sıkıca Tutup Duvara Yapıştırdı Jeno.

"Onunla Ne Konuştun?"

"B-Bir Şey K-Konuşmadık, S-Sadece Biraz Sohbet Ettik. Jeno, Yalvarırım Bırak. Kolumu Acıtıyorsun..."

Jeno Daha Fazla Sıkmıştı Jaemin'in Kolunu. Ardından Da Daha Fazla Yaklaşmıştı Önündeki Bedene.

"Ben Kimim Jaemin?"

"Sen Lee Jeno. Lee Hoseok Ve Lee Hyungwon'nun Tek Çocuğusun."

(Y/N: 2Won ❤-❤)

"Ve..?"

Dedi Jeno Sırıtıp. Jaemin Başını Eğip Dolan Gözlerini Sakladı.

"Benim Sahibimsin. Her Şeyimle Sana Aidim."

"Evet, Öylesin."

Jeno Jaemin'in Çenesinden Tutup Başını Kaldırdı. Bu Sırada Jaemin'in Gözleri İyice Dolmuştu.

Jeno Jaemin'in Çenesinden Tuttuğu Gibi Dudaklarına Yapıştı. Jaemin Göğüsüne Bastırdığı Dosyayı Daha Da Sıkarken Gözünden Akan Yaşlara Engel Olamamıştı.

Jeno Jaemin'i Zorla Öpedursun, Onları Gizlice İzleyen Chenle Yumruğunu Sıkıp Kapıdan Uzaklaştı.

"Biliyordum..."

Dedi Sinirle. Jaemin'in Jeno'dan Böyle Korkuyor Olmasının Elbet Bir Sebebi Olmalıydı Ve Chenle Bunu Fark Etmişti.

Geç Olmadan Bir Şeyler Yapmalıydı.

♦♦♦

Slm.

2Won Ekledim, Mutluyum.

Nomin'e De Yer Vermek İstedim Tutamadım Kendimi :3

Bu Arada Medya 2Won, Jeno'nun Babaları *-*

Chewing Gum | Chensung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin