Selam! Bölüm geç geldi yine özür dilerim -.-. Yaz tatili biraz yoğun geçiyor. Bu sefer baya uzun tutmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz.
"Kraker isteyen var mı?"
Ash'in sesi şimdiden strese girmiş arkadaşlarını daha da bunalttı. Yaklaşık dört saattir yoldaydılar ve Carmen ile Lea'nın güçlerini hemen bitirmemek adına arabayla yolculuk etmeyi tercih etmişlerdi.
"Ash, neden bu yolculuktan bu kadar zevk alıyorsun?" dedi Carmen, Astrid ve Ash'in arasına sıkışmış ateş soluyordu.
"Küçükken çok yapardık, hem o kadar da kötü değil. Bir sürü yeni yer görmüş oluyoruz."
Dimitri derin bir iç çekti, arabayı güneş gözlükleriyle kullanmaktan gözleri yorulmuştu fakat güneşin bir yere gideceği yoktu. Arabanın önünde oturan Lea düşüncelere dalmış, yanından kayarak geçen ormanı izliyordu.
"Ne kadar yolumuz kaldı?" dedi Astrid, Carmen'den kendine yer bulmaya çalışıyordu.
Dimitri dikiz aynadan ona bir bakış attı, "Sanırım iki, biraz hızlı gidersek bir buçuk saate orada oluruz."
Astrid ofladıkça Carmen daha da geriliyordu. "Özür dileriz Astrid, babanın helikopterlerinden birisini alsaydın da öyle gitseydik keşke."
"İzin verseydiniz alırdım zaten, özel uçakla bir saat bile sürmezdi."
Carmen kıvılcım fışkıran gözleriyle ona baktı, "İstersen direk gece kulübünün ortasına helikopterle inelim, böylece hiç dikkat çekmeyiz."
"Biraz sakin olsanıza ya" diye sitem etti Ash, elindeki krakerleri ağzına tıkıştırırken.
"Biraz daha konuşursanız sağa çekip kusacağım" dedi Dimitri soğuk bir şekilde,
Lea gerilen Dimitri'nin vites kolundaki eline dokundu, "Yorulduysan bir yerde duraklayabiliriz."
Dimitri kafasını hayır anlamında salladı, "Sadece mental olarak."
Lea kafasını sallayıp bakışlarını yine yola çevirdi. Bitmek bilmeyen bir yolun ardından sonunda üniversitelerden dört saat uzakta olan Posewille'e ulaşmışlardı.
Dimitri arabayı ayarladıkları otelin önüne çekip anahtarı valeye uzattığında herkes sırt çantasını bagajdan almakla meşguldü. Kısa bir süreliğine etrafı ele geçiren sessizlikten sonra konuşan ilk kişi Lea oldu, "Çocuklar, biraz dinlendikten sonra bizim odaya gelin, planımızın üzerinden geçelim. Ardından akşam yemeğine çıkarız. Burası güvenli bir yer olsa bile lütfen gardınızı indirmeyin."
Herkes kafasını sallayarak onayladıktan sonra kızlar sırt çantalarını takıp odalarına çıkmaya başladılar. Lea bunun romantik bir tatil planı olmadığının farkında olsa da odasını sürekli kavga eden Carmen ve Astrid ile paylaşmaktansa Dimitri ile beraber olmayı yeğlerdi. Nitekim o Dimitri ile kalırsa Carmen Ash ile kalmak isteyecekti ve yaptıklarından sonra Astrid'i yalnız bırakmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü Oda Arkadaşlarım
FantasyPeriler aleminden kaçtıktan sonra sonunda normal bir hayat yaşama fırsatı bulan Leah, kazandığı üniversitenin öğrenci evindeki oda arkadaşlarının pek de normal olmadığını keşfettiğinde bu yılın oldukça farklı geçeceğini anlamıştır. Birbirlerinin doğ...