♦ 8 ♦

1.4K 110 202
                                    

İyi Okumalar~

♦♦♦

Chenle Gerginlikle Elindeki Dosyayı Sıktı. Şu An Sınıfa Girmesi Gerekiyordu Ama Giremiyordu Heyecandan.

Jisung'un Sınıfıydı Elbette Kapısının Önünde Beklediği Sınıf.

"Niye Bu Kadar Kasıyorum Ben Ya? Sadece Bir Öpücük, Sevgili Değiliz Bir Şey Değiliz."

Başını İki Yana Salladıktan Sonra Kapıyı Açıp İçeri Girdi Chenle. Ama Gördüğü Manzara İle Şaşırmıştı.

Çünkü Şu An Kendi Koltuğunda Jisung Oturuyordu Ve Öğrenciler Tedirgin Bir Şekilde Jisung'a Bakıyordu.

"Park Jisung!"

Dedi Chenle Sinirle Masasına Doğru İlerlerken. Jisung Başını Kaldırıp Chenle'yu Görünce Yüzünde Bir Sırıtma Meydana Geldi.

"Sınıfı Boşaltın."

Dedi Ayakta Korkuyla Dikilen Başkana Bakıp.

"H-Hocam-"

Eun Min Chenle'ya Döndüğünde Jisung Bağırarak Sözünü Kesti Zavallı Kızın.

"BEN NE DİYORSAM ONU YAP!"

Kız Korkuyla Sıçradı, Ardından Hızla Arkasına Dönüp Sınıfa Seslendi.

"Herkes Hemen Beden Eğitimi Odasına. Ji Kyo, Je Shin'i Uyandır Lütfen."

Herkes Hızla Sınıftan Çıkarken Chenle Burun Kemerini Sıktı. Ardından Oflayarak Jisung'a Döndü.

"Burada Bekle, Hemen Geleceğim."

Jisung'un Bir Şey Demesine İzin Vermeden Çıktı Sınıftan Chenle. Kapıda Onu Korkuyla Bekleyen Jaemin, Ji Kyo Ve Eun Min'e Döndü.

"Eun Min, Lütfen Sınıfın Dağılmamasını Sağla. Müzik Sınıfı Şu An Boş, Oraya Geçin. Sen Ji Kyo, Öğretmenler Odasına Git. Bay Wang'a Olanları Anlat, Ders Talep Et. Ve Sen, Je Shin, Uyuklama Artık."

Jaemin Kendini Gösterdi Sorarcasına. O Ne Yapacaktı?

"Ben Ne Yapacağım?"

"Jaemin Sen İse-"

"Benimle Geliyorsun."

Jeno'nun Sesiyle Herkes Ona Dönmüştü. Chenle Sinirle Jeno'ya Baktı. Tam Bir Şey Diyordu Ki, Sınıfın Kapısı Açılmıştı. Jisung Kapıya Yaslanıp Tek Kaşını Kaldırarak Chenle'ya Baktı.

"Hemen Geleceğim Demiştin."

Chenle Sabır Dilercesine Yukarı Baktı, Ardından Diğerlerine Döndü.

"Dediklerimi Yapın. Ve Sen, Lee Jeno. Gözüm Üzerinde. Jaemin'in Canını Yakma."

"Sen-"

"Jeno, Sus Ve Git Artık. "

Jisung'un Sert Sesiyle, Jeno Susup Jaemin'in Kolundan Çektiği Gibi Götürmüştü Onu. Chenle İse Derin Bir Alıp Jisung'un Açıp Beklediği Kapıdan İçeri Girmişti.

Chewing Gum | Chensung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin