İyi Okumalar~
♦♦♦
"Park Jisung, Sana Kaç Defa Dedim Ben Bu Eve Botlarla Girilmeyecek Diye?!"
Chenle Elindeki Viledayı Tehditkar Bir Şekilde Jisung'un Gözlerine Tuttuğunda Jisung Güldü.
"Üzgünüm Ama İşten Yeni Geldim Bebeğim. Ne Yapayım, Uçarak Mı Geçeyim? Ayrıca Ne Temizliği Yapıyorsun Sen?! Eve Zaten Temizlik İçin Gelen Bir Kadın Var!"
Chenle Başını İki Yana Salladı Hızla.
"Konuyu Değiştirme, Ayrıca...Niye Öyle Bakıyorsun Sen Bana Hayırdır?"
Jisung'un Özlem Dolu Bakışlarını Gören Chenle Aralarındaki Tek Engel Olan Viledayı Çektiğinde Jisung Hemen Chenle'ya Sarılmıştı.
"Seni Seviyorum."
"Bende Seni Seviyorum Jisung, Ama Ne Oldu? Sen Durduk Yere Seni Seviyorum Demezsin. Dökül."
Jisung Geri Çekilip Şüpheyle Bakan Eşine Baktı.
Ay Evet, Onlar Evlilerdi.
Jisung Babasının Yerine Geçmiş, Chanyeol'un İzinden Giderek Ünlü Ve Güçlü Bir Mafya Olmuştu.
Chenle Mu? O Eliyle İlgilenen, Kendini Sadece Evine Adamış Biriydi Artık.
Dermişim.
Chenle, Jisung Ne Kadar İstemese De Öğretmenliğe Devam Ediyordu.
"Park Jisung, Yine Ne Boklar Yedin?"
"Ya Ben...Babamın Doğum Gününü Unuttum."
"Hangi Babanın?"
"Sence Böyle Götüm Tutuştuysa Hangi Babamındır?"
Chenle Şok İçinde Jisung'a Baktı.
"SANA İNANAMIYORUM, BAEKHYUN BABAM SENİ ÖLDÜRECEK! BİR ŞEYLER DÜŞÜNDÜN MÜ BARİ?!"
"Hayır İşte Düşünemedim. Diyorum Ki Sen Bulursun Bir Şeyler. Böyle Şeylerde-"
"Böyle Şeylerde İyi Falan Değilim Jisung. Ama Jaemin'e Sorayım. O İyi Bilir."
Jisung Başıyla Onayladı Onu. Ha Bu Arada,
Jeno Ve Jaemin'e Ne Mi Oldu?
Jeno, Jaemin'le Evlenmek İstemediğini Ailene Söyleyince Nişan Atıldı.
Jaemin İse Özgür Hayatına Kavuşmuştu, Çünkü Jeno, Jaemin'in Ailesi İle Güzelce(!) Konuşmuştu.
Şu An İkisi De, Aralarında Bir Şeyler Olmadığını İddia Etse De Külliyen Yalandı.
Jeno Gerçekten Seviyordu Jaemin'i.
Jaemin İse Jeno'nun Yaptıklarında Sonra Ona Karşı Boş Değildi.
"Teşekkür Ederim Jaemin, Sen Olmasan Jisung Şimdiye Ölmüştü."
"Rica Ederim Hyung, Her Zaman."
Chenle Telefonu Kapatıp Dudağını Dişleyerek Duvara Bakan Eşinin Kucağına Kuruldu. Jisung Chenle'nun Bu Hareketiyle Gülümsemiş, Ellerini Beline Sarmıştı.
"Nana Ne Dedi?"
"Eyeliner."
"Sikeyim, Evet! Baekhyun Babam Tam Bir Eyeliner Manyağı! Ona Alınacak En İyi Hediye Bu!"
"Jisung, Onda Her Çeşidi Var."
"O Zaman Olmayan Bir Tanesine Bakalım?"
Chenle Gülerek Başını İki Yana Salladı.
"Pek Olacağına Dair Bir İnancım Yok, Ama Hadi Bakalım."
Jisung Neşeyle Chenle'ya Sarıldı. Ardından Kucağında Bulunan Bedenin Dudaklarına Küçük Bir Öpücük Vermek İstemişti. Ama Chenle Bu Öpücüğü Devam Ettirmiş, İş Çok Başka Yerlere Gitmişti.
Sonuç Olarak, Eyeliner Almaya Gidememişlerdi.
Bu Yüzden De, Jisung Baekhyun Babasına Başka Bir Hediye Almak Zorunda Kalmıştı.
Ne Mi Almıştı?
Baekhyun Babasının Chanyeol Babası İle İlk Tanıştığı Kafeyi Satın Almış, Kafenin İsmini İse CHANBAEK Koydurmuştu.
Eh, Bu Bence En Anlamlı Hediyeydi.
Ve Tabikide Bu Fikir Chenle'dan Çıkmıştı.
Çünkü Jisung Bunu Düşünemeyecek Kadar Odundu.
Evet, Hâlâ.
♦♦♦
Bitti.
Saçma Bir Final Oldu Ama Olsundu...
Kendinize İyi Bakın~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chewing Gum | Chensung ✓
Historia Corta♦ Tamamlandı ♦ "O Sakızı Dersimde Çiğnemeyeceksin Park Jisung." "Bana Karışamazsın Öğretmen Bozuntusu." Park Jisung × Zhong Chenle. [10BFS SERİSİNİN 7. KİTABIDIR.]