נקודת מבט סקאר:
"תגידי מתי הספקת לצבוע גם את השיער שלך? וגם בכזאת דייקנות?" שאלתי את ליזה בזמן שהחזקתי קבוצת שערות שנצבעו בקצוותיהן בצבע תכלת עדין וסולסלו בעזרת חום מכשיר מסלסל השיער.
"כשאני סיימתי לצבוע לך את השיער וכשחיכית שהוא יתייבש אני צבעתי את שלי." היא אמרה והניפה את שיערה בהשתחצנות.
"אז זה מה שבנות עושות בזמנם הפנוי? מדברות על השיער שלהן?" מייקל שאל בזלזול וגילגל את עינייו וישר לאחר מכן גיחח.
"לא נראה לי, אנחנו מדברות על המון דברים, השיער זה בנוסף. אתה יודע שההגה לא יברח לך אם טיפונת תרפה ממנו, זה נראה כאילו עוד שניה הוא יתפוצץ לך בין הידיים." אמרתי משועשעת ומתבדחת על חשבונו של מייקל. פרקי האצבעות שלו באמת היו לבנים.
"בטיחות זה מעל הכל." הוא אמר ובזה סיים את השיחה על הנהיגה שלו. אצל מייקל בטיחות היא דבר ראשון, הוא תמיד מוכן לכל מקרה שלא יבוא, הוא זהיר ומחושב.
והוא ממש שונא שאני נושאת איתי כלי נשק, אם הוא ידע כמה סכינים ואקדחים החבאתי מתחת לשמלה הזאת, הוא היה מתפחלץ.אני וליזה המשכנו לדבר בנינו, דיברנו על הכלב שלי ארמי, שנמצא כרגע בידיי איזבל העוזרת בית ושתינו משערות שהוא מעדיף אותה על פנינו כי היא תמיד מגניבה לו כמה בשרים שנשארו מארוחת הערב.
ריכלנו גם על כמה מפורסמים, כרגיל. דיברנו על האולם עם המחיר המושחת שבו דילן ורוז מתחתנים היום. וחשבנו ביחד שרוז היא זו שבחרה את האולם, כמובן."בנות, הגענו. אם מישהי מתחרטת ורוצה לחזור ברגע זה הביתה, זה הזמן לומר. כי אם ניכנס לשם, הסיכויים שנצא משם בחתיכה אחת, סבירים מאוד." מייקל אמר ברצינות אך טון הדיבור שלו הסגיר את הציניות שבדבריו.
"אוי, מספיק עם השטויות האלו, אנחנו גם ככה מאחרים ברבע שעה, ותתנחם בעובדה שאם נמות, אז לפחות נמות ביחד." ליזה אמרה לו באותו טון דיבור ציני, ואני ציחקקתי. אני ממש שמחה שהם חברים טובים.
"עכשיו אני רוצה יותר להיכנס לשם." מייקל אמר בציניות והפעם השתחרר מפי צחוק מתגלגל. התחלנו להתקדם להתקדם אל עבר הכניסה של הגן של האולם שהיה מקושט כולו בכל מיני עצי בוטיק ופרחים מכל מיני סוגים.
זה היה פשוט יפייפה.
ראיתי את אימא שלי עומדת ביחד עם דילן בכניסה כדי לקבל את האורחים, ראיתי גם לידם את ליאם וג'קסון מסתובבים. ליד אימא שלי עמדה אישה בסביבות שנות הארבעים לחייה, היא נראתה מהממת.
"יש אותו ביותר חתיך? כאילו בוא נתחתן ברגע זה!" ליזה צרחה לעצמה בשקט. הסתכלתי לראות על מי היא מסתכלת וזה כבר היה לי די ברור, על ליאם.
"זה השלב בו אנחנו אמורים להחזיק ידיים בדרך ייצוגית?" מייקל שאל אותי בהרמת גבה. אחד מהדברים שהוא שונא, זה ייצוגיות.
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝙲𝚘𝚋𝚛𝚊
Action☆הושלם☆ מקום #1 במתח בתאריך- 14.11.18, 20.4.20 מקום #1 באהבה בתאריך- 7.4.19 מקום #1 באקשן בתאריך- 16.4.19, 12.03.20 "תיכנסי למועדון כאילו את סתם רוצה לדפוק את הראש ולא להרוג אף אחד, אוקיי?" אני אשתדל.