1.Gün

8 1 0
                                    

"Bugün beyaz odadaki ilk günüm, 1 ay boyunca burada zaman geçireceğim, beyaz bir yatak,dolap(beyaz),masa ve sandalye,su ve vitaminler var.Normal sade bir oda,saat başı saati anons ettikleri sesten başka bir ses yok.Köşede duvara gömülü bir kamera var ama oraya bakmam yasak,çünkü üstünde siyah renkler var,eğer bakarsam 1 ay daha eklenecek,bakmamayı tercih ederim." 

-durumu iyi değil mi?şu anlık sıkıntısı olmaması lazım. 

-Hayır efendim durumu iyi,ses kaydı yapıyor.

-Güzel ,saati anons edin 'sabah altı'

"vay sabah altı vitamin alma zamanı,"

-ona yemek vermeyi neden denemiyorsunuz efendim?

-beyaz yemek daha üretilmediği için!

"biraz uyusam iyi olacak,gözlerim ağrımaya başladı"

2 SAAT SONRA

-sabah saat sekiz!

"günaydın efendim,uyku iyi geldi" Adam ayağa kalktı ve vitaminine uzandı,eli titremeye başladı,ilk başta anlam veremedi,ama bir süre sonra geçti.Kendi kendine "heyecandan" diye mırıldandı.Bilim İnsanları,kameraya hipnotize olmuşlardı.Onun en ufak hareketini not alıyor,her küçük mırıltıyı ezberliyorlardı.Ama adamın hatırlamadığı,bilim adamlarını şoka uğratan bir olay oldu adam uyurken.Adamın bütün vücudu gözle görülür şekilde titremiş,ardından adam "RENKLERİ UNUTTUM" diye bağırmıştı.

Adam yavaşça yatağına oturdu ve ellerini poposunun altına koydu,ardından ileri geri yavaş yavaş sallanmaya başladı.Bilim adamları dehşetle ona bakıyorlardı.Kimse onun ne yaptığını bilmiyordu.Bazıları sıkıldığı için bilinçli yaptığını söylüyorlardı.Bu tartışma uzadı.

SAAT ÖĞLEDEN SONRA DOKUZ

-Niye hala sallanıyor bu?!

-anons verelim mi efendim?

-VERİN!

-saat dokuz

adam sallanmayı durdurdu ve yere eğildi.Ellerini poposundan çekip dizlerinin ve ellerinin üstünde (dört ayak gibi) durdu.Ardından yatağına çıktı.Ve yüzüstü yattı."iyi geceler,teşekkür ederim" dedikten sonra horlamaya başladı.Doktorlar kime teşekkür ettiğini anlamadılar.

GECE ON BİR

-gece on bir

Adamın horlaması kesildi,odadaki herkes ekrana koştu.Adam bir süre sustu,ardından bir şeyler fısıldamaya başladı.O kadar kısık sesle söylüyorduki kimse ne dediğini anlamadı.Ardından hırıltılar çıkarmaya başladı.Kesik kesik,sanki boğazından birşey çıkarıyormuş gibi.Bazı bilim adamları bu durumdan fazla etkilenmişti.

GÜN SONU...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DENEY BİR-BEYAZ ODAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin