Bölüm xx6: Gerçek Canavar

0 0 0
                                    

Leo çılgınca Işık'ı arıyordu. Bazen bir kurt gibi uluyordu, bazen de bir bebek gibi ağlıyordu. Ona kötü bir şeyler olduğunu hissetmişti. Neredeyse bir saat olacaktı. Bütün taisini toplayarak bir kasırga oluşturdu. Kar fırtınası yerdeki tüm karları havaya karıştırarak büyük kraterler oluşturuyordu. Leo bu kraterlerden beş tane oluşturdu ve sonunda bir geçit buldu. Geçitten hızla aşağı indi. Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Leo da o koridordaydı artık. Karanlık mahlukat memnuniyetsizce bakıyordu.
-Bu eğlencemizi bölen de kim? Tam da arkadaşlarıma bırakacaktım onu, onlar da biraz nasiplensin diye.
Adam yere çömeldi ve soğuk mermerde çıplak yatan Işık'ın saçlarından tutup onun kafasını hafifçe kaldırdı. Işık'ın yüz ifadesini gören Leo ilk önce bir boşluğa düşmüştü. Tüm kötü duyguları hissedecekti birazdan. Adam konuşmasına devam etti.
-Zaten gecemiz bayağı bir uzun, değil mi Işık?
Leo bir anda tüm iri ucubelerin kafasını kopardı ve karanlık mahlukatın karnına uçarak tekme attı. Adamın gözleri yerinden çıkacaktı. Leo'nun üzerine hemen bir lanet yerleştirdi. Leo saldırdıkça saldırıyor fakat hıncını alamıyordu. Adamın yüzü gözü şimdiden şişmişti. Fakat bir sorun vardı. Leo lanet yüzünden hiç tai kullanamıyordu. Sadece kas gücüyle saldırabiliyordu. Adam Leo'yu üstünden atıp onu boğazından tuttu. Sonra bir kahkaha attı.
-Gerizekalı çocuk!! Benim mekanıma gelip beni, yani Kocaayak'a saldırmak... Sen taşaklı çıktın.
Kocaayak, Leo'yu boğazından tutarak başını duvara sürttü. Leo'nun kafasının arkasından kanlar fışkırıyordu. Leo kan çanağına dönmüş gözlerini kocaman açarak Kocaayak'a sert bir yumruk attı. Onun elinden kurtulmuştu. Artık kaybedeceği hiçbir şey olmadığını düşünüyordu. Kardeşi kaçırılmıştı ve nerde olduğu bilinmiyordu. Arkadaşları da delirmişti. İki kardeş yok olsalar, onları eskisi gibi baş başa bıraksalar bir şey olmazdı. Bundan güç alan Leo canını dişine takarak saldırıyordu. Tüm kötü duyguları hissediyordu şu an. Işık'ın bağırışlarını bile duymuyordu. Kocaayak'a düşüncesizce saldırınca Kocaayak onun karnını deşmişti. Leo yine de durmadan saldırmıştı. Zodiac'ın Laneti Aslan Burcu: Leo, Leo böyle vurdumduymaz davrandığı için Kocaayak'ın lanetini kırabilmişti. Fakat bu sefer Leo'ya sonik güçler vermek yerine onu yavaşça aslana dönüştürmeye başlamıştı. Leo'nun düz saçları dikleşip bir aslan yelesini andırmaya başlamıştı. Ellerinden ve ayaklarından pençeler çıkıyor, dişleri büyüyordu. Kıllanmaya da başlamıştı. Aynı zamanda artık dört ayak üstünde yürüyordu. Kocaayak korkuyla canavara dönüşen Leo'ya bakıyordu.
-Ben de kendimi canavar sanar ve burda saklanırdım. Gerçek canavar beni avlamaya geldi işte.
Leo, Kocaayak'ın karnını ağzıyla deşip onu içten yemeye başladı. Kocaayak ölmüştü artık. Leo etrafına baktı. Öldürdüğü onlarca orkumsu yaratığı gördü. Kırdığı yerleri gördü. Ve en sonunda dehşetle ona bakan çıplak Işık'ı gördü. Sonra orda öylece bayıldı. Leo normale dönebilecek miydi?

Battland Maceraları Vol. 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin