' ဟင္း...... အိုမား.....'မီးဖိုေခ်ာင္ ဘက္ကေန ေကာ္ဖီ တစ္ခြက္ကိုင္ရင္း ထြက္လာတဲ့ ဂ်ံဳအင္းမွာ အခန္းေရွ႕က ျဖတ္အေလွ်ာက္ ၾကားလိုက္ရတဲ့ ညည္းသံ သဲ့သဲ့ေၾကာင့္ ခါးေတြ မတ္ခနဲ ျဖစ္သြားရသည္..
ဒါ ေသခ်ာေပါက္ အခန္းထဲက ၾကားလိုက္ရတဲ့ အသံပါပဲ ....
'ဟင္း..... ခ်မ္းတယ္...'
ေဟာ!!!... ေသခ်ာတာေပါ့... အရူးေလးရဲ႕ အသံ...
' ေဒါက္...ေဒါက္... '
ေကာ္ဖီခြက္ကို ထမင္းစားပြဲေပၚ သြားျပန္တင္ၿပီး အခန္းဆီ ေလွ်ာက္လာကာ တံခါးႏွစ္ခ်က္ ဆင့္ေခါက္လိုက္ေပမယ့္လည္း တံု႔ျပန္သံ တစ္ခုတစ္ေလမွ မၾကားရပဲ ညည္းသံ သဲ့သဲ့ကသာ ႀကီးစိုးေနရဲ႕...
တံခါးလက္ကိုင္ကို အသာတြန္းၾကည့္ေတာ့ အသာတၾကည္ ပြင့္သြားတဲ့ တံခါးေၾကာင့္ ဂ်ံဳအင္းမွာ ေၾကာင္စီစီ
ဒီေကာင္ေလး တံခါးခ်က္ခ်ၿပီး ေနတာ မဟုတ္ဘူးလားဟု ေတြးမိေနရင္း သူအိပ္ေနတဲ့ ကုတင္စီ ေလွ်ာက္သြားမိေတာ့ ေစာင္ပံုထဲ ျမဳပ္ေနတဲ့ ေကာင္ငယ္ေလး...
တဆတ္ဆတ္တုန္ရီေနတဲ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ နဖူးကို အသာစမ္းမိေတာ့ ျခစ္ျခစ္ေတာက္ ပူေနတာမ်ား မီးခဲလို....
က်စ္ခနဲ စုတ္သတ္မိကာ အခန္းျပင္ထြက္ရင္း ေရခဲေရနဲ႔ ေရစိုဝတ္တင္ေပးဖို႔ ျပင္ရသည္...
ေဘးတေစာင္း အေနအထားနဲ႔ ပုစြန္ထုပ္လို ေကြးေနတဲ့ ေကာင္ေလးကို ပက္လက္လွန္ေစရင္း ေရစိုဝတ္ တင္ေပးကာ အပူက်ေအာင္ အရင္လုပ္ရသည္...
တစ္နာရီေလာက္ ဆက္တိုက္ လုပ္အၿပီးမွာေတာ့ ေကာင္ေလးနဲ႔ အပူရွိန္က နည္းနည္း ေလ်ာ့က်သြားတာမို႔ စိတ္ေအးသြားရသည္...
အခုမွ ေသခ်ာၾကည့္မိတဲ့ အရူးေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာ ႏုႏုက တကယ္ကို ခ်စ္စရာေကာင္းသည္...
ခပ္မို႔မို႔ ပါးျပင္ကေလးေတြနဲ႔ ႏွာေခါင္းလံုးလံုးေလး...
တိုစိပ္စိပ္ မ်က္ေတာင္ေလးေတြနဲ႔ မ်က္ဝန္းက်ယ္က်ယ္ေလးေတြေရာ...
ေနာက္ဆံုး အသည္းပံု သ႑ာန္ ႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးအထိ အရာအားလံုး က သူ႔ေနရာနဲ႔ သူ အစီစဥ္တက် ရွိေနေတာ့တာ....
YOU ARE READING
Miracle Destiny... ☘[Completed]
Romanceဆန္းၾကယ္တဲ့ ဖူးစာပါပဲ ~~ ဒီလိုနဲ႔ပဲ.... ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆံုေတြ႕ခဲ့ၾကတာေပါ့.. ♧♧