okumadan önce son bölüme göz atmanızı tavsiye ederim.
Pacifica yutkundu. Bunu yapması gerektiğini biliyordu. Yapması gereken sadece öylesine bir heves değildi, veya bir ergenlik takıntısından kalan herhangi bir hırs. Kimse yalanlarla yaşamayı hak etmiyordu değil mi?
Tereddütle telefonu eline aldı ve Wendy'nin biraz önce ona verdiği kağıt parçasına baktı. Cesaretini toplayıp numarayı tuşladı, ne zaman sildiğini, en son onu nasıl kaydettiğini hatırlamıyordu. Bir çalıştan sonra o tanıdık sesin kulağını doldurmasını beklerken başka bir şey duydu.
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz."
Pacifica kararlıydı. Bunu yapmalıydı.
"Hey... Dipper. Ben Pacifica. Vay canına, çok uzun zaman oldu. Nasılsın? Ben iyiyim sanırım. Şey, seni aramamın sebebi aslında biraz farklı ama senin yalanlarla yaşamanı istemem. Bunu kendi kendime tekrarlayarak telefonu elime aldım zaten. Of, bunu kendi kendine yapmak düşündüğümden çok daha zor."
Derin bir nefes aldı.
"Ben sana aşık değildim Dipper. İki yıl öncesinde bunu söylediğime inanamazdım ama doğru bu. Ben... bunu yakın zamanda fark ettim. Bilirsin o zaman 18'dik, aptaldık, ne yaptığımızı bilmiyorduk bile. Onun öncesi çocukluk zaten. Eğer senin de şu an sevdiğin... biri varsa beni anladığına eminim. Sana aşık olduğumu biliyorum sanıyordum ama yanılıyordum, şimdi hissettiklerimle karşılaştırıldığında- her neyse. Bunu bilmen gerektiğini düşündüm. Hey, istersen beni geri arayabilirsin ve iki arkadaş gibi konuşabiliriz."
"Bunu dememeliydim" diye geçirdi içinden.
"Umarım günlerin güzel geçiyordur ve umarım mutlusundur ve eğer şu an sevdiğin biri varsa umarım onun kollarındasındır. Umarım bu mesajı bırakmaktaki amacımı yanlış anlamamışsındır çünkü ben sadece bitmeyen bir şeyler olduğunu düşündüğüm, ve bunları temizlemek için bırakmıştım."
Çok hızlı konuştuğunu fark edip soluklandı.
"İyi günler. Mabel'a merhaba de."
Keşke Pacifica bu mesajı bırakmadan önce sonuçlarını düşünseydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wonderstruck (Reverse Falls - DipCifica)
FanfictionSLOW UPDATE. "Ben Hatırlıyorum. Ya sen?" (Tüm hakları Dipper Gleeful'un aslında hiç var olamamış mavi gözlerinde saklıdır.) --> Kapaktaki orijinal (yazısız ve filtresiz) fotoğraf (fanart) bana ait değildir.