,, Zayne ty mi budeš pomáhat.. Lásko my jdeme vymyslet plán a rozdělíme výcviky. " ,, Dobře. " Usmál se a vzal mě za ruku aby jsme šli.
Když jsme to domysleli tak jsme všechny svolali aby jsme jim to mohli říct.
,, Každý z vás bude mít výcvikové plány, které budete dodržovat.. My se budeme účastnit těch samých jako vy. Každý výcvik se soustředí na něco jiného a projdete je všechny. Nejdřív vám dáme zbraně, a naučíte se s nimi zacházet. "Louis dokončil svůj proslov a já se na něj napojil.
,, Každý má svůj individuální výcvik při kterém se soustředí na něco jiného. Teď si každý půjde pro zbraň, která vám musí sedět do rukou a poté začne první část výcviku. Naučit se ovládat zbraň a získat obratnost. První výcvik povedeme my, ale pak už se přidáme k vám. " Usmál jsem se a Louis se na mě podíval. Netuším proč.
,, Možná. " Pohladil jsem ho po těle a usmál se.
,, Přidáme. " Objal mě a protože jsem stál za ním tak si mě musel přitáhnout blíž.
,, Až bude mít každý zbraň seřadíte se znovu tady. Zbraně jsou v bývalém fallen kousek od hranic. Jsou tam vyskladané zbraně jakéhokoliv typu takže si můžete vybrat. " Šli a já se opřel o Louise rameno.
,, Jak se cítíš? " ,, Zvláštně.. Možná i povýšeně. " ,, Zvláštní. " Usmál se a šlo se cvičit.Potom co se naučili ovládat svoje zbraně jsme si dali souboje a bylo to fajn. Docela mě a Louise vyhecovali aby jsme šli proti sobě. Přijmul jsem výzvu proto jsme vážně šli proti sobě. Louis byl dobrý a bylo poznat, že ke konci už nemůže, ale nepovolil.
Skončili jsme až když Louis skoro odpadl proto jsme dnešek už ukončili a odnesl jsem Louise do postele.
,, Lásko pojď vedle mě. Nemám se ke komu přitulit. " ,, Aww boo. " Lehl jsem si k němu a přitulil se ke mě.
,, Jsi vážně dobrý boo.. Nečekal jsem to. " ,, Hm.. Jdeme spát. " Usmál jsem se a šli jsme spát.
ČTEŠ
Lost Paradise/ Larry mpreg CZ
FanfictionJsem Harry a jsem padlý anděl. Žiju ve Fallen neboli městě padlých jako jsem já. Jak jsem se sem dostal? Normálně. Když jsem žil na Zemi tak jsem šikanoval fyzicky slabší osoby než jsem byl já a dělalo mi to radost kterou dneska už nechápu. Nevím...