...
Ela nije uopće spavala tri noći, nisam ni ja baš nešto, barem malo...
Izašla sam iz sobe dok je Ela čitala svoj riječnik, rukom sam trljala oči punih krmelja nakon nespavanih noći...
Neprestano su me pogledavali u strahu iako nisam ništa napravila Karlu svejedno sam bila dio njegovog "ubistva".
Neki su čak i govorili kako bi ja i Ela trebale biti obješene i prijetnje su bile poprilično jake, toliko jake da smo se zaključavale u sobu...Dobila sam svoju prvu mengu jučer, imam 16 godina, znam...
Došla sam do blagavaonice na prizemlju, za doručak sam naravno jela pahuljice i to četiri zdjele...
Dok sam se vraćala po stepenicama jaka me ruka uhvatila za rame i povukla...
ja: pusti me!
Nisam ni znala ko je, ali vjerujem da je neki čudak sa drugog kata...
Jesse: ja sam...
Okrenula sam se otvorenih ustiju, a on me uhvati za ruku i izvede me van.
Jesse: slušaj me...
Ja: da?
Jesse: navečer dolazim kod tebe, budi sama u sobi.
Odmah me pustio i krenuo dalje...
Nekoliko tihih zvukova je izašlo iz mene i nisam znala šta da kažem niti napravim...
Samo sam se okrenula i vratila u sobu.
Ela je spavala sa rječnikom na licu, maknula sam ga i pokrila ju nekom jadnom plahticom...
Neidem u školu već nekoliko dana, neda mi se pa idem u neki park, sjedim ispod stabla sa slušalicama u ušima zamišljajući svoju glupu besmislen budućnost koje možda neće ni biti... nadajmo se...