11.

1 0 0
                                    

Odlišnost

Každý je jiný. A nikdo není dokonalý.
Máme jiné zájmy, koníčky, styly oblékání a jiné myšlenky.

Můžeme toho mít spoustu společného, ale neznám nikoho, kdo by se na 100% shodoval s někým jiným.

Ale to je přece dobře, kdybychom byli všichni stejní, tak by byl svět nudný.

Jenže právě to, že jsme odlišní, může být terčem posměchu. Právě lidský humor je často velice trapný a jednoduchý. Humor mnohých lidí je pouze o utahování si z ostatních. Neříkám, že jsem si nikdy z nikoho nedělala srandu, nebo že to nedělám pořád, ale spíše, že si čím dál více uvědomuji, že někdy to už ani vtipné není. Občas to totiž zajde do extrémních rozměrů a z obyčejného vtípku se může pro "napadeného" člověka stát noční můra.

Mezera mezi srandou a nepříjemnou urážkou může být hodně tenká. Někdy si ani neuvědomujeme, že by se to daného člověka mohlo hodně dotknout. Jak ale poznáme, že jsme to "přepískli"? To je těžká otázka. Každého se totiž dotkne něco jiného a v jiné míře.

...

Pojďme tedy zpátky k odlišnosti.

Každý má nějakou tu představu ideálního a dokonalého člověka a často se tato představa u každého liší. Jenže někdy se Vám ostatní mohou pokusit vtlačit do hlavy tu jejich představu. A to není dobré. Obecně všichni jsme hodně ovlivňováni okolím a častokrát špatně. Ale není to jednoduché. Není jednoduché si uvědomit, že to není Váš názor nebo Vaše představa, ale někoho úplně jiného.

Měli bychom si nechat to svoje "pravé já", nebýt jen kopií ostatních (stejně by nikdy nebyla přesná).

Však je krásné vidět na ulici někoho třeba vyčnívat, protože má svůj oblíbený a osobitý styl. Ne všem se to musí hned líbit, ale nemusíme to hned kritizovat. Každý je jiný a každý má také rád něco jiného.

...

,,Neodsuzujte odlišnost, přece byste nechtěli aby po světě chodili jen Vaše kopie."

...

Děkuji za přečtení
O odlišnosti si určitě ještě
povíme v jiné kapitole
Vaše Felis

Rádoby dokonaláKde žijí příběhy. Začni objevovat