Hızla odamı kilitledikten sonra sınıf öğretmenimize hasta olduğumu belirten bir mesaj attım. Bu gün seçmeler vardı. Kaçırmak istemediğim için 1 saat erken çıkmıştım.
Lise 3'e gidiyordum. Yaşıma göre olgun bir yüze sahiptim. Ayrıca dans konusunda da yeteneksiz sayılmazdım.
Vardığım binanın önündeki kuyruğa baktım. Birkaç kişi gelmişti. Sıranın sonuna geçip üstümü düzelttim. Saçlarımı yana alıp etrafa bakındım.
Aşırı heyecanlıydım... 2. Katılışımdı. Adımı duyduğumda içeri geçtim. Karşıda birkaç şirketin stajyer sorumluları vardı. CV'm önlerinde vardı. Birkaç soru soracaklar sonra da performans sergileyecektim.
Karşıdaki kadın beni iyice süzdü. Çarpık kaşlarla dudaklarını araladı. Alaylı gözüküyordu biraz da.
-kaç kilosun?
Kağıtta yazdığına emindim. Sadece doğrulamak istiyordu sanırım.
-44
Cevabı verdikten sonra yanıma gelip bol tişörtümü sıyırdı, belimi inceledi. Fiziğime dikkat ettiğimden değildi zayıflığım. Yurttaki yapılan yemeklerin çoğuna alerjim olan şeyleri koyuyorlardı. Söylememe rağmen dikkat edilmeyince bende yemekleri okulda yemeğe ya da yememeğe başlamıştım.
Boyum 173 tü. Kore'deki çoğu kadına göre uzundum yani. Fazla abartı gözüken bir görüntü değildi ama.
-ailenin bir trafik kazasında öldüğünü yazmışsın, kaç yaşındaydın o zaman?
Beklemediğim anda jyp görevlisinden gelen soru ile gözlerimi oraya çevirdim. Yutkunup konuşmaya başladım.
+2012 Senesinde. 9 Yaşındaydım.
- Peki neden seni seçmeliyim?
Derin bir nefes aldım. Bunu önceki seçmelerde de sormuşlardı. Bu sefer tamamen hazırdım.
+4 Dil biliyorum, fiziğim uygun sesim ise fena değil. Derslerim gayet iyi. Dans etmeye de aşık bir insanım. Kilo olarak size sorun çıkarmam, fazla antrenmana alışığım. Sanat lisesine gittiğim için birçok yönden de eğitim aldım. 13 yaşımda bursla Fransa, Norveç ve Kanada'ya gittim. Kanada da dans eğitimi aldım.
Uzun konuşmamın sonunda tişörtümü düzelttim ve göz temasını bozmadım.
- Performansına başlayabilirsin.
Şarkının başlaması ile kendimden emin bir şekilde dans etmeye başladım. O bitince bu sefer sesli performansa geçmiştim. Rap yapmaktan zevk alıyordum ama vokalim de fena sayılmazdı.
Kısa süre sonra o da bitince haberdar edileceğime dair sözleri duyup oradan çıktım. Kafa dağıtmak istiyordum. Bu sefer de seçilemezsem, benim açımdan iyi olmayacaktı bazı şeyler. Hayallerime ulaşamayacaktım. Staj yaşım geçiyordu.
Karşıdaki banka geçtim, derin nefesler alıp iyi olacağına ve seçileceğime dair kendimi motive etmeye çalıştım.
"Çok kötü değildin Bojo"
Elimdeki yedek CV'yi çantama koydum."Seçilmesen bile illaki ona ulaşacaksın."
Sokak ortasında kendi kendime konuşuyordum."Bu sefer Jeon'a verdiğin sözü tutacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙇𝙞𝙢𝙚𝙧𝙚𝙣𝙘𝙚 / 𝙟𝙟𝙠 (Ministory)
Fanfiction(YETİŞKİN İÇERİK UYARISI) ---------------------- "Bu sefer Jeon'a verdiğin sözü tutacaksın."