Ma trezesc in atingerea razelor de soare, care reusesc sa se strecoare prin spatiul dintre perdea si perete. Realizez ca am dormit destul de mult, dat fiind ca este ora 12:30, ma gandesc in a incepe ziua cu un dus si un mic dejun copios. Ma gandesc sa ies si sa ma plimb prin minunatul oras Norwich. Aleg o tinuta formata dintr.o pereche de blugi negri mulati, o camasa alba pe care o prind in talie cu o curea neagra, in picioare prefer o pereche de pantofi crem cu un toc nu prea mare. Prefer un machiaj simplu, putin fond de ten, rimel si un luci de buze transparent, parul il indrept si il las cazut pe spate.
Imi iau geanta si parasesc apartamentul , fiind atenta in telefon pentru a vedea cand incep munca, ma izbesc de o fata.
- Scuze, nu eram atenta.
- Stai linistita, eu sunt Ana, tu trebuie sa fi noua mea vecina..
-Maia, imi pare bine de cunostinta.
-Maia eu ma grabesc la munca, dar daca poti sa vi disera pe la mine sa bem o cafea? Sa ne cunoaste mai bine?
- Sigur, mi-ar face mare placere, plus ca nu cunosc pe nimeni aici, ne vedem diseara, servici usor Ana.
- Mersi Maia, te pup.
Nici bine nu si.a luat la revedere ca Ana a si fugit spre usile liftului, probabil era in intarziere.
Mai toata ziua am vizitat magazine, normal ca nu am iesit cu mana goala, am probat nenumarate rochii, am ales o rochie neagra scurta cu spatele gol, si fara bretele, o pereche de pantofi rosi cu toc mediu si nelipsitele accesorii. Inainte de a ma intoarce acasa m-am oprit la cafeneaua din colt, am baut o cafea si am mancat un covrig.
Ajunsa acasa, ma schimb intr.un tricou larg si o pereche de colanti, parul il primd intr.un coc lejer si ma decid sa ma duc la Ana.
Bat la usa apartamentului, se aude glasul Anei care imi spune sa astept 1 minut.
-Hei Maia! Scuze nu gaseam cheile.
-Hei! Stai linistita se mai intampla.
Pasesc in apartament si raman surprinsa, este superb, noantele predominante sunt crem si alb, dar cel mai mult imi place cum este aranjat, gusturile Anei sunt minunate. Ana isi scutura glasul trezindu.ma din vis:
- Vrei sa stai toata seara in pragul usi? Spune pe in ton amuzat.
- Ohh.. Eu.. Ai in apartament minunat! Spun incet si cu seriozitate.
- Multumesc, am angajat o firma sa il aranjeze asa, dar totul este ales de mine. Spune cu simplitate si zambeste usor.
Toata seara am povestit despre lucrurile care ne plac, lucruri care le avem in comun si am aflat ca Anei ii place la fel de mult ca si mie sa citeasca si sa vizioneze cat mai multe filme, indiferent de categorie. Dat fiind asta ne.am uitat la un film"Remember me" la care am plans, datorita finalului neasteptat.
-Ana cred ca ar trebui sa plec, sti tu...maine prima zi de munca, spun asta si ma las usor in canapeaua moale.
- Oh era sa uit.. Ok iti urez succes si te astept pe la mine, vreau detali din prima zi de munca. Spune si incepem amandoua sa radem.
Ajunsa in apartamentul meu intru si fac un dus, lasand apa fierbinte sa imi strabata corpul. Imbrac rochia de noapte si ma asez in patul moale.
Astept parerile voastre!! Sper sa va placa!! Accept orice parere, fara comentari urate. O sa postez cam in fiecare zi! Va pup:*:*
YOU ARE READING
Atractie neasteptata...
RomanceMaia Valsan in varsta de 18 ani, sa mutat de curand in Anglia, intr.un apartament din centrul orasului Norwich. Maia este o tanara frumoasa, care atrage atentia oriunde merge prin simplitatea ei dar si prin felul cum arata. Dar cu toate ca este fru...