A túl szigorú igazgatónő

17 6 0
                                    

Másnap negyedik óráig nem igazán történt semmi. Láttuk a Style-osokat táncolni, köztük volt Paige is. Semmi jele nem volt már a tegnap délután történteknek. Nyelvtan órán ülünk és jön be Miss Williams.

-Lányok mérhetetlen csalódott vagyok!

-Miért Miss? -kérdi Sarah.

-Egész héten figyeltelek titeket és feltűnt, hogy minden nap átmentetek a mellettünk lévő iskolába, pedig én kijelentettem, hogy amit ott csinálnak az rossz!

-Elnézést tanárnő, de miért lenne rossz, hogy ők táncosok szeretnének lenni, nem kell mindenkinek értelmiségi munkát csinálnia!?

-Sandra-ripakodik rá- nem is a tánccal van a baj, hanem a stílussal. A hip hop az utcai kölykök műfaja, egy ilyet miért kell iskolába tanítani-háborodik fel.

Erre az egész osztály egyszerre kezdett el beszélni.

-Elég legyen! Annyit szeretnék mondani, hogy megtiltom, hogy bármikor máskor odamenjetek. Figyelni foglak benneteket, hogy melyik irányba indultok, és ha kiderül, hogy odamentek még egyszer annak nagyon komoly következményei lesznek!

Ezt olyan szigorúan mondta, hogy az osztály nem mert hangosan felháborodni. Lopva egymásra pillantottunk, a nézések mindent elárultak arról, hogy mennyire kiakadtunk, de nem mertünk mind ennek hangot adni.

-Miss Williams tudom, hogy nem illik ilyet kérni, de ma utoljára szeretnénk átmenni hozzájuk elköszönni, remélem azt megérti, hogy azt nem tartom szép dolognak, hogy csak szó nélkül eltűnjünk. Ma még szeretnénk elbúcsúzni Tőlük. Erre esetleg kaphatnánk engedélyt-teszem fel nagyon félénken a kérdést.

-Rendben Emily ma utoljára átmehettek, de azt elfelejtettem mondani, hogy ne figyeljétek őket az ablakon keresztül és semmi integetés, értve vagyok?

-Igen Miss Williams-mondja az osztály lehajtott fejjel.

Ezek után kicsengettek...

-Annyira gonosz ez a nő-akad ki Liz.

-Még, hogy a hip hop az utca kölykök tánca-fújja Betty a magáét.

-Em te meghunyászkodtál? -szegi nekem Rachel a kérdést.

-Nem! Azért kértem ma még egy „utolsó" alkalmat, hogy legyen lehetőségünk valamit kitalálni. Lehet hihetetlen, de nagyon megszerettem őket és nem örülnék neki, ha így érne véget.

-Az meg mindennek a teteje, hogy ne nézzük őket. Erre, hogy jött rá? – folytatja a sort Jess.

-Ahhj mi tévők legyünk-siránkozik Sarah-nem szeretném elveszíteni őket.

-Megoldjuk, valahogy biztosan-feleli Sophie.

-Valahogy lennie kell, mert így nem érhet végett-látszik a tűz Rosien.

-Valamit kitalálunk majd együtt 24-en, semmi sem lehetetlen-mondja Emma.

Ezzel mindannyian egyet értettünk.

Utolsó óránk tesi volt, utána nagyon siettünk az öltözéssel, hogy ki tudjuk használni azt a 20 percet, ami a rendelkezésünkre áll. Még szerencse, hogy nálunk 10 perccel hamarabb van a kicsengő, mint náluk, így mindenkinek volt ideje átöltözni. Kicsit futva, de átértünk 3 órára.

-Sziasztok-köszönnek mosolyogva, de az a vigyor hamar az arcukra fagyott, amikor meglátták a mi arckifejezéseinket.

-Mi a baj? -kérdi Shannon.

Elmeséltük nekik, hogy mi történt néhány órával ezelőtt.

-Ezt a banyát-akad ki Lily.

-Mit képzel magáról? -gurul dühbe Heather.

-Van olyan verzió, hogy esetleg úgy járjunk át, hogy nem tudja meg Miss Williams? -reménykedik Rachel.

-Van egy hátsó kapu-kezd el Lucy gondolkodni.

-Az a ti iskolátokból nem látható, mert a Style bal oldalán helyezkedik-tanakodik Taylor-de hogyan tudnátok megközelíteni?

-Paige valami ötlet? -néz rá reménykedve Sam.

-Bár kicsit képtelen, de van- mondja- ugyebár különböző irányba kell majd elindulnotok, nagyjából mindenkinek arra amerre lakik. Három irányba lehet menni, ugye?

-Igen-jön a válasz mindenfelől.

-Akkor csak azok fognak sokat szívni, akik balra mennek...

-Igen értem mire gondolsz. Akik eleve jobbra mennek, ők elkanyarodnak majd a suli végénél odáig már nem lát el senki a Sahmrockból. Aki átmegy az úttesten az is elindul jobbra, Miss Williams úgyse fogja leellenőrizni, hogy ott melyik irány a célszerűbb neki. Aki meg balra lakik, annak el kell tűnnie szem elől és utána be kell fordulni a Shamrock mögé, jobb, ha nem pont az iskola mögötti úton, hanem eggyel beljebb megyünk és úgy kell megközelíteni a hátsókaput.

-Page és Emily már megint összehozták a tuti tervet-állapítja meg Penny.

-Jó páros vagytok-ért vele egyet Lia.

-Köszönjük-mondjuk kórusban.

-Szerintetek működhet? -kérdi Meddie.

-Ha jól csináljuk szerintem simán-mondja Jane.

-Képesek lesztek rá?

-Hidd el Bella, hogy a tőlünk telhető legjobbat fogjuk csinálni, hogy át tudjunk hozzátok járni. Ha nem is minden nap, de legalább hetente 2x-szer 3x-szor-feleli Betty.

-Jól van, én bízom benne, hogy sikerülni fog a többit majd magunk között úgyis megbeszéljük, rövid ez a 20 perc most beszélgessünk másról, mondjuk a holnapról-vettem fel a témát.

Na ez mindenkit lázba hozott. Megbeszéltük, hogy holnap fél 11-kor van a találkozó a Style előtt és fél 3-ra már otthon leszünk. Ez így mindenkinek megfelelt. Boldogan és izgatottan köszöntünk el egymástól. Hazamentem tanultam és utána idegesen aludtam el. Egy kicsit féltem attól, hogy valami balul fog másnap elsülni és komoly büntetésbe kerülök, de azt éreztem, hogy szeretem a Style-osokat annyira, hogy mind ezt bevállaljam értük.  

Szabályokkal táncolásWhere stories live. Discover now