812 107 5
                                    


ေမွာင္မည္းေနတဲ့ အိပ္ခန္းထဲ ဂ်ံဳအင္း ေျခပစ္လက္ပစ္ ထိုင္ေနမိတာ ညေနေစာင္းလို႔ မိုးခ်ဳပ္တဲ့ အထိလည္း အခန္းမီးကို ထမဖြင့္မိ...

ကုတင္ကို ေက်ာမွီရင္း မ်က္စိေရွ႕က Recorder ေလးကို သာ ေတြေတြႀကီး ေငးၾကည့္ေနမိသည္.... 

Recorder ထဲက အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးကေတာ့ ေလထုထဲကို ျဖတ္ရင္း နားစည္ထဲသို႔ အဆတ္မျပတ္ တိုးဝင္ေနၾကသည္.....

'ကံမကုန္ရင္ ျပန္ဆံုၾကတာေပါ့ ဂ်ံဳအင္းရယ္' တဲ့ေလ....

ဘာလို႔မ်ား..... ဘာလို႔မ်ား ငါ့ကိုမွလည္း ေကာင္ေလးရယ္...

သံေယာဇဥ္ေတြ ရစ္ဖြဲ႕ခဲ့ၿပီးမွ ထားရစ္ေလျခင္း....

ေကာင္ေလး ရူးေနတာ မဟုတ္လို႔ ဝမ္းသာရေပမယ့္ ေကာင္ငယ္ကေလးကေတာ့ သူ႔ထံမွ အၿပီးအပိုင္ ထြက္ခြာသြားေလၿပီ......

ေကာင္ေလး မသြားခင္မွာ အသံုးျပဳသြားခဲ့သည့္ ဂ်ံဳအင္း၏ Handphone အနက္ကေလးက ကုတင္ေဘးက စာၾကည့္စားပြဲေလးေပၚမွွာ အခန္႔သားရယ္... 

' အိမ္ေရွ႕စံ....... '
' ကြ်န္ေပါႀကီး.......'
' ေဆးလံုးေတာ္ႀကီး...'
' တယ္လဖုန္ေတာ္ႀကီး..'
' Hyung..........'
' ဒိုေဂ်ာင္ဆူး........'

ေကာင္ေလးေရ!!!!!!!!!! မင္းငါ့ကို......

တိုက္ခန္းထဲက ေကာင္ေလးေျခရာ လက္ရာေတြနဲ႔ ျပည့္ေနတဲ့ လြမ္းဆြတ္စရာေတြကို ေတြးမိေတာ့ မ်က္ရည္က ေဝ့ခနဲ.... 

ငါ မင္းကို ေတြ႕ေအာင္ရွာမွာ... ေကာင္ေလး...

မင္း ယံုၾကည္တဲ့ ကံတရားက ငါ့ဘက္မွာ မရွိရင္ေတာင္ ကိုယ္တိုင္ လုပ္ယူၿပီး မင္းဆီကို လွမ္းလာခဲ့မွာ.....

ကုတင္ေျခရင္းက Recorder ေလး ကေတာ့ ဂ်ံဳအင္းရဲ႕ ခိုင္းေစမႈေၾကာင့္ အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးကို ထပ္ၿပီး ထုတ္လႊတ္ေလရဲ႕...

' တကယ္ပါ ဂ်ံဳအင္းရယ္ ကြ်န္ေတာ့္ ဘဝမွာ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ခင္ဗ်ားေလာက္ ဘယ္သူ႔ကို မွ မခ်စ္ခဲ့မိဖူးဘူး ထင္တယ္.... ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်မွ....ဟင္း..... '

ငါလည္း ဘယ္သူ႔ကိုမွ မင္းေလာက္..........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

' ေဂ်ာင္ဆူးရယ္ .... ဘာလို႔ အဲ့လိုမ်ိဳး ေလွ်ာက္လုပ္ရတာလဲ .... ကိုယ္နဲ႔ မရင္းႏွီးတဲ့ ေျမမွာ တစ္ခုခုဆို Noona တို႔ ရင္က်ိဳးရခ်ည္ရဲ႕ကြယ္... '

Miracle Destiny... ☘[Completed]Where stories live. Discover now