chapter 7

156 10 5
                                    

Maha : " yr aaj to faheel bahi ne bacha liye , wese tumhara akru fogi itna bura nahi hai , jitna tum kehti the , or sochti the " maha ne kaha

Pari : " hmmmm !  Shaid , mein galt sochti the , itna bhe bura nahi hai , or wese bhe jesa bhe hai mere hai " pari kisi or hi dunya mein the  .
Aaj usee dr nahi lg rha tha , usee acha lg rha tha ....

Raat ko sab log wapis a gay , pari faheel se km hi milti the , or agr koi baat krni hoti the , to dadi se keh deti the   woh shaid usee face nahi kr sakti the , 2 din guzr gay the , faheel or pari ka samna nahi hua tha,  maha bhe pari k saath us k room mein hi reh rhi the ,

Faheel : " amii , mein ilza ki taraf ja rha hu , please mere koi suit nikal de " faheel ne kaha .

Door knock hua ...

" aa jao,  drwaza kula hua hai " faheel bed pe leta hua tha , jese hi pari enter hui to , woh uth k beth gaya. ...

Pari " woh bri ami or phopho bazar gai hai , " pari ne baataya , woh niche zameen ko hi dekh rhi the ,or faheel usee . Faheel ne sir hila k jawab de diya to pari jane lgi wapis .

Faheel : " sunoo,  ruko , tum apni pasand se koi suit nikal k de do " faheel ne mukuratey hue kaha .
Pari ne phele nazrey utha k faheel up dekha , or phir almari ki taraf agee gai , or suit nikal k de diya ....

" yeh mujh pe acha lge ga " faheel udhr drwaze k saath take lga k kra ho gaya .

Pari ne sir  han mein hilaya , to faheel muskura diya .....

Pari udhr se jane lgi ,,,,

Faheel : " sunoo " faheel ne piche se awaz di .

Pari " gii " pari ne piche dekhey bina kaha .

Faheel  ..mein ilza ki taraf ja rha hu , tum chloo gi kya mere saath ." Faheel ne pyaar se pucha tha , to pari jnkar kese kr sakti the .

Pari : " hmmm " pari ne sir han mein hilaya or bagh gai ....

Faheel ne apna haat piche baalo mein peyra or muskurane lga ....

Raat ko sab log dinner kr sab soo  gay , pari Dadi k pass hi late gai , phele bhe woh kush to hoti the , pr ab us k face pe alag kushi the , ....

Dadi : "..kya baat hai , aaj kl mera bacha bohot kush rehta hai , dadi ko nahi baatay ga kya : dadi ne pucha .

Pari : " kuch nahi dadi , bs asee hi , wese dadi , ek baat to baatao ,
Agr ap phele bhe kush rehtey ho , ek insan phele bhe ap ki zindagi mein ho , or agr ek dm se wohi insan ap k liye bohot zada khass ho jay , agr woh ho,  to ap ko acha lge , or woh na ho , to ap ko kuch bhe acha na lge , to us ka kya matlab hai " pari ne confusion mein pucha .

Dadi : "kya woh faheel hai " dadi ne hastey hue pucha

Pari : "dadiiiii " pari sharma gai
.
Dadi : "is kya matlab hai , tumhay woh pasand hai , or hone bhe chiyee , tumhara hone wala shoher hai woh , tumhari zindagi usee k saath start honi hai , tumhay pta hai , k aaj mein bohot kush hu , mein na kheti the k ek din woh tumhay acha lgne lge ga " dadi ne kaha .

Pari : "  pr dadi " pari ne kaha or ruk gai ,

Dadi : " pr kya " dadi ne pucha

Pari : kuch nahi dadi , mujhe neend a rhi hai  pari ne kaha or so gai .

Agle din maha apna paper dene chli gai , faheel dadi k room mein tha , sham ho rhi the , pari kitchen mein the , maha paper de k wapis a gai,  aaj us k last paper tha. ...woh sidha pari k pass ai. ..

Wafay Ishq ( complete)Where stories live. Discover now