Helena
Bijesno upadnem u sobu. Bacim stvari na svoj krevet. Beatris me je zbunjeno pratila pogledom dok sam ja histerično hodala po sobi čupajući kosu.
„Gdje si ti bila, curo! Nisam te ni čula ni vidjela dva dana.“ Brzo se ustane, te dođe do mene. Primi moje ruke svojima time odvajajući moje prste od kose. Koliko god mrzim kada me netko dira dok sam ljuta ovaj put mi je drago što me zaustavila od čupanja kose. „Što se dogodilo, Hel? Gdje si bila?“
Odgurnem se od nje. Odmahnem glavom par puta. Nemam snage pričati o tome. Stvarno nemam. Strgana sam. U svakom doslovnom smislu te riječi. Bea je dobra osoba. Brine se, znam. Ali ja trenutno ne mogu prolaziti svu tu bol ispočetka. Mislav, njegova majka, a da Nelu ni ne spominjem. Lice mi je natopljeno suzama. Ne prestajem plakati iako, iskreno, ni ne znam zašto plačem. Toliko toga se nakupilo u meni u ova protekla dva dana. Bol, bijes, tuga i sada je to sve odlučilo izaći na površinu u obliku mojih suza.
„Helena, što se dogodilo? Pričaj sa mnom! Plašiš me!“
„Plašim te!? Gdje si bila kada me neki klipan pokušao silovati!? Gdje si bila kada me Thomas vodio negdje pijanu!? Ha!? Gdje!? Sa mnom sigurno ne!“ Pukla sam. Kao što rekoh sve se u meni nakupilo i jednostavno je bilo jače od mene. Nije pametno, znam. Izvikala sam se na Beu koja nije ni kriva ni dužna. Odvratna sam osoba. Ali isto tako sam ljuta i povrijeđena. Počnem opet hodati gore dolje po sobi i prolaziti rukama kroz kosu.
„Znam. Žao mi je zbog toga, Hel. Stvarno je. Ali kada sam vidjela da te Thomas drži čvrsto u naručju mislila sam kako će te vratiti u dom. Mislav je išao pričati s njim i kada se vratio rekao je kako se ne trebam brinuti. Rekao je da Thomas sve ima pod kontrolom.“ Tiho govori. Toliko tiho da je jedva čujem. Suze joj naviru u očima i polako shvaćam kakvo sam govno ispala prema njoj. Što mi se događa? Ja nisam ovakva.
„Oprosti. Nisam imala pravo vikati na tebe.“ Teško izdahnem. Prođem rukom kroz kosu. Ona mi se polako približi šireći ruke. Prima me u lagani zagrljaj. Grli me istinski. Pokazuje istinsko prijateljstvo. Labavo i nesigurno položim svoje ruke na njezina leđa. Grlimo se minutu, dvije tiho. Uspijem se smiriti i ponovno počnem uravnoteženo disati.
„Hel, moram te nešto pitati.“ Polako se odvoji od mene. Znala sam da ovo sve nečemu vodi, samo nisam predvidjela kamo. Obuhvati moj dlan svojim povlačeći me na krevet. „Obećaj mi da ćeš odgovoriti iskreno.“ Kimnem glavom pomalo nesigurno. „Događa li se nešto između tebe i Thomasa?“
Šok, trans, nevjerica. Postoji li još neka riječ koja bi mogla opisati moje trenutno stanje? Odgovoriti joj iskreno ili ne? Rekla sam joj da ću biti iskrena, ali kako da budem iskrena oko ovoga kada ni sama ne znam što je s nama. Nešto se definitivno događa. No ne znam što je to? Ljubav u par tjedana. To nije moguće. Ljubav ne postoji. To između nas je požuda. To je prolazna faza, zar ne?
„Helena, jesi li čula što sam te pitala?“ Glasnije me upita. Ne razmišljajući bistro, odgovorim joj s par brzih kimanja glavom.
„Ne znam što se događa. Nešto između nas raste da, ali što je to.. to ne znam.“ Gledam u ulazna vrata ne želeći je pogledati u oči. Upravo sam joj priznala da je neka kemija između Thomasa i mene. Ne mogu je pogledati u oči. Sram me. Primi me za dlan dajući mi sigurnost. Podignem pogled prema njezinom. Njezin slatki i nježni pogled brzo se pretvorio u prezir. Naglo mi stisne ruku time mi gnječeći prste.
„Pazi ga se, Helena. On nije onakav kakvim se predstavlja.“ Istrgnem svoju ruku iz njezine.
„Što bi to trebalo značiti?“ Skupim obrve zbunjeno.
„On je takav sa svakom novom curom. Zavodi je dok mu ne skoči u krevet i onda ju odjebe.“ Sada već bijesno se ustanem s kreveta. To nije moguće, zar ne? Znam da sam pala na njegov dodir i poljupce, ali da me htio iskoristiti napravio bi to odmah, zar ne? „Helena, on se samo igra s tobom.“
YOU ARE READING
Tamna ljubav 💘 - ZAVRŠENA ✔
Romance𝘓𝘫𝘶𝘣𝘢𝘷 𝘪𝘻 𝘬𝘯𝘫𝘪𝘨𝘢 𝘯𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘵𝘰𝘫𝘪. 𝘜 𝘴𝘵𝘷𝘢𝘳𝘯𝘰𝘴𝘵𝘪 𝘫𝘦 𝘭𝘫𝘶𝘣𝘢𝘷, 𝘻𝘢𝘱𝘳𝘢𝘷𝘰, 𝘵𝘢𝘮𝘯𝘢 Ona je, jednom rječju, savršena. Živi po pravilima koje joj je nametnula majka. Ne zna se izboriti za sebe, niti zna da joj no...