6.Bölüm

565 45 41
                                    

Sınır
35 vote 20 yorum

Sınırlar ne çabuk geçiliyor smxnncödmdn

2 gündür çok mutluyum,mutluykende bir şey yazmak cok zor oluyor bunu anladım djmdslosmsb

İyi okumalar...
--

"Doğru yoldayım?"diye sorarcasına konuştum Fethi'ye doğru.

"Belki burda evet,bana göre yanlış yoldasın ve yol çok güzel."

"Fethi bu söylediğini matematik hocası gelse çözemez."

"'2+1 kaç?' diye sormadım zaten." Dedi göz devirirken.

"Ha,dimi?Neyse gidelim artık,dondum ben burda."dedim ellerim ile kollarımı sararken.

"Valla uçurumun kenarında öyle demiyordun.Ordan seni atarım diye mi korktun yoksa?"

"Öyle bir şey yapıcağını bilsem ilk ben seni atarım."

"Yapamazsın."dedi umursamaz bir şekilde.

"Yoo gayet güzel yapardım."

"Peki,o zaman al şu silahı kolumdan vur beni."dedi silahı bana uzatırken.

"Oldu.Sonra alaya gittiğimizde ikimizinde nasıl yaralandığımızı sorduklarında ben 'şu adamlar yüzünden' derim,sende 'Eylem yüzünden oldu' dersin.Nasıl ama?Şimdi çek şu silahı önümden."dediğim an ikiletmeden çekti silahı.

"Doğru,saçma olurdu zaten.Hadi bin arabaya soğuk zaten.."

Arabaya bindikten sonra Fethi,arabayı alaya sürdü.

"Önce bir revire gidelim dikiş atılsın koluna.Sonra neler olduğunu gider Erdem Albay'a açıklarız."dedi Fethi.

"Tamam."diyip revire doğru yürümeye başladım.Dur bi dakika,revirin nerde olduğunu bilmiyordum.

Fethi de bunu anlamışçasına gülerek konuşmaya başladı.

"Eylem,revir arka tarafta kaldı."

"Nerden biliyim ben be.Daha önce burda hiç yaralanmadım,haliyle revirinde nerde olduğunu bilmiyorum."

"Seni gezdirmediler mi?"

"Silah odasında sen geldikten sonra pek bir yer gezememiştim."dedim açıklayarak.

"Neyse gel."diyip kolumdan tutup götürmeye başladı.

"Otur şöyle."dedi.Ardından içeriden kadın bir hemşire çıktı.

"Gömleği rica etsem üstünüzden çıkarırmısınız?"dedi sonrada.

"Şey,tabi."diyip Fethi'nin gömleğini üzerimden çıkardım.

Koluma baktığımda baya kan kaybettiğimi gördüm.Üstüm başım her yerim kan içindeydi.

Fethi halimi görünce konuşmaya başladı.

"Odalardan birinde senin yedek kıyafetlerin vardı yanlış hatırlamıyorsam?Hangi odada?"

"Sen nerden bil-"

"Hangi odada Eylem?"

"43."

"Bekle burda getiricem."diyip revirden çıktı.

"Sanki burdan başka bir yere gidebilicekmişim gibi.."dedim sessiz bir şekilde.

"Bir şey mi dediniz?"dedi hemşire kadın.

"Yok hayır,demedim."

Kendi kendime 'of'lamaya başlayınca Fethi'nin gelmiyiceğini anladım ve revirden dışarı çıktım.

Sadece Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin