Стиснах челюстта си силно. Толкова силно ,че имах чувството,че ще си изкъртя зъбите . Юмруците ми бяха в нормалното за мен свито положение.
Очаквах да нападне , но слабака си е слабак и го е страх да фрасне 178 сантиметрово момиче ,когато извадим токчета .Умирах от жажда за мъст и проливане на кръв и точно заради това забих ляво круше на ниският малумник .Както се очаква червенокоското падна на земята , а аз със сравнително повишено настроение от това събитие го изритах в ребрата. Естествено ,че след като човек получи такъв ритник се затруднява с дишането и почервенява .Аз естествено - нали обичам да отбелязвам вече ясни факти изтърсих простотия ,на която се смеех преди да я изрека.
-Е вече бледото ти личице е в комплект с червената ти грива.Въй ти си бил червен негър бе!-изритах копелето още веднъж и се завъртях на 180 градуса , готова да се прибера в най-вероятно умирисаното си на коч,драйфано и дюнери жилище.
Как ми се ще да бях още смотана тийнейджърка и да имаше някой ,който да се грижи за умрялата миризма на мръсните ми чорапи през зимата,развалената храна , и повръщаното от заекът ми на автентичният ми килим - подарък от някаква си баба на чичото на братовчеда на майка ми. Докато си вървях съвсем спокойно забелязах едно изключително секси момче. Кестенява коса,сини очи и мамката му на оформеното му 20-25 годишно тяло. Сега ако се окаже тъп бад бой ще му завра главата е нечий кенеф.Пристъпих напред и му помахах все едно искам да дойде към мен.Еми то си е истина де.Вероятно изглеждам като някоя откачалка ,но не ме интересува особено.Викам си Брияна стегни се иначе ще ти разпокъсам плакатите на Хари и Шон и се успокоявам за момент.Оня ме гледа и не казва нищо ,така че решавам да започна разговорът със секси непознатът по моя си начин.
-Забелязах ,че секси момче върви по тази изключително разбита улица и реших да попитам и ти ли си като ония луди секси изнасилвачи,отвличащи девственици и работещи за мафията.-попитах хилейки се като пача.Момчето се ококори и се изчерви.Мамката му!Не очаквах такава ,реакция от секс Бог.
-Н-не.Аз съм просто Люк.-усмихна се леко ,но въпреки това в очите му имаше страх и озадачение,които се допълваха от любопитство.
-Брияна.-подадох ръката си , за да се здрависаме и го огледах от горе до долу съвсем спокойно, въпреки ,че ме наблюдаваше и видимо се изчерви.Господи Боже кажи ми ,че тоя просто го играе добре девствена монахиня.
Тези мисли , разхождащи се в дебрите на дълбокият ми ,леко превъртял мозък ме накараха да се намръщя.Момчето наистина изглежда наивно.Реших да се правя на уверен сваляч и извадих хималка от задният си джоб.Попринцип я използвам за изтезания ,но сега имам номер и адрес за даване.Написах данните си на ръката на г-н просто Люк и прибрах химикалът си.
-Може да наминеш довечера в 7 да гледаме нещо.-той кимна , а аз се усмихнах самодоволно и се затътрих към смърдящият си дом.
Прибирайки се установих ,че часът е 11 и 30 , което значеше ,че трябва да започна да чистя тоз бъркоч.
Е.. 3 часа , литър пот , десетки псувни и един дълъг телефонен разговор по-късно съм готова.
Метнах се като разпран тюлен ,без никаква женственост на дивана и моментално потънах в света на червената шапчица , дъщеря на Пепеляшка и дядо на някоя скумрия.
YOU ARE READING
Believe
General FictionВ свят като нашия няма много начини да издържиш психически . Точно това се случва на 22 годишната Брияна Евънс няколко години преди началото на историята ѝ с синеокият на пръв поглед бад бой , Люк , пленил я с непорочното си сърце. Дали обаче добряк...