BÖLÜM 12

534 30 2
                                    

Sabah olduğunda, yine her zamanki gibi o garip kâbus ile uyandım ve saatin daha sekiz olduğunu fark ettim. Artık bu rüyaya alışmaya başlamıştım.

Üzerimi giyinip, saatte erken olduğu için bilgisayarın başına geçtim. Masanın üzerinde duran on iki inç, siyah renkteki dizüstü bilgisayarımı açtım ve internete girdim. Kayıp insanlar ve vampirler hakkında biraz daha araştırma yapmak boş durmaktan iyidir diye düşündüm.

İnternette arama motoruna girip sabahki siteyi ararken gördüğüm bir haberin başlığı dikkatimi fazlasıyla çekmeyi başarmıştı.

'BEDENLERDEKİ DİŞ İZLERİ'

Bu başlık daha şimdiden insanın tüylerini diken diken etmeye yetiyordu.

Habere göre bazı bölgelerde kaçırılan insanların bir veya iki hafta sonra cesetleri bulunuyormuş. Aynı dün gece ki haberde bulunan cesetler gibi! Haber de yazılanlara göre bulunan cesetlerde ilk dikkat çeken şey ise hiç kanlarının olmamasıymış.

Ama ölen cesetler kan kalmadığı zaman direkt olarak kokmaya başlarlar, değil mi? Bunlar da koku olmadığına göre benim teorimin doğruluğu kanıtlanmış oluyordu. Yani, bu insanları kaçırıp öldürenler kesinlikle vampirlerdi.

Bazı görgü tanıklarının verdiği fotoğraflar ve çekilen videolar oldukça dikkat çekiciydi! En ilginç olan resim ise, kadın cesedinin vücudunda birden fazla ısırık izi olmasıydı. Altında da cesedi bulan komşulardan birinin yaptığı video'lu açıklama vardı ve adamın yaşadığı korku yüzünden rahatlıkla okunabiliyordu.

Videoyu açtığımda 45 yaşlarında, saçları beyazlamış bir adam korku dolu gözlerle karısı ile birlikte evinin önünde kameranın karşısında olayı anlatıyordu. 'Gece yarısı eşim ve ben uyumak için odamıza çekilmiştik. Aniden dışarıdan gelen acı bir çığlıkla yerlerimizden fırladık ve neler olduğuna bakmak için elime aldığım tabancam ile dışarı çıktım. Çığlık yan komşumuzun bahçesinden gelmişti." dedi ve kameramanla birlikte evlerinin arka bahçesine doğru ilerlemeye başladılar. "Bahçeye girdiğimizde karanlık bir köşede dört tane gölge gördüm." deyip eliyle o yönü işaret etti. "Üzerlerinde cüppe gibi birşeyler vardı. Gölgeler, yerde yatan birinin üzerine doğru eğilmiş bir şey yapıyorlardı. Bende seslendim ve orada ne yaptıklarını sordum. Ayağa kalkıp aniden bana baktılar. O an tıpkı kurt köpeğine benzeyen garip sesler çıkartmaya başladılar. Gerçekten... Gerçekten hırlıyorlardı!" diyerek derin bir nefes aldı ve kaldığı yerden anlatmaya devam etti. "Çok korkunçtu! Sonrasında aniden ortadan kayboldular. Sanki... Şey gibi... Hayalet gibi... Evet, evet... Aniden tıpkı bir hayalet gibi ortadan kayboldular!' diyordu adam korku dolu gözlerle.

"Aman Allah'ım! Tam düşündüğüm gibi bunlar vampirler işte!" Dedim elimle ağzımı kapatıp, şok içerisinde ekrandaki cesedin resmine bakarken.

Kendimi sakinleştirdikten sonra videonun devamını izlemeye başladım. Devamında kadının anlatımı vardı "Ben hemen yerde yatan kadının yanına gittim. Yardım etmek istedim ama ölmüş olduğunu anladık. Kadın gerçekten de çok soğuktu ve bembeyazdı. Öleli sanki günler olmuş gibi duruyordu ama bizim duyduğumuz çığlık ise yeni olmuştu. Ayrıca kadının bazı bölgelerinde diş izlerinin olduğunu fark ettim." videodaki kadın cesedi yukarıdaki resmin aynısıydı. "Bunların hayvan olmadığı çok belliydi çünkü bizim gördüklerimiz tamamen insandı! Bunları yapan kişilerin hemen bulunmasını istiyoruz. Resmen hayatımız tehlike altında!' Diyerek videoyu sonlandırıyordu.

Videoyu yayınlayan kişinin yazdıklarına bakılırsa, bu olaydan sonra adam ve eşi psikolojik yardım almaya başlamış. Birkaç olay daha bunun gibi idi ve hepsinin ölüm şekilleri aynıydı.

TILSIM SERİSİ 1. KİTAP BAŞLANGIÇ(E-KİTAP OLACAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin