Din capitolul anterior:
" Crezi că iubițelul tău e un sfânt? Ei bine, o să vezi cât de curând contrariul. -J"
Rămân confuză și las telefonul jos apoi șterg mesajul.
A trecut o zi de când am primit acel mesaj banal și mă gândesc într-una doar la el. Am crezut că însfârșit, după o perioadă lungă, singurul stres a rămas bacul. Dar se pare că e mai mult de atât, și asta mă îngrijorează.
Ce mă mai îngrijorează e absența lui Cristian. Știu că n-ar trebui să cred tot ce îmi spun niște tembeli care se semnează cu anonim, dar nu a mai lipsit o noapte întreagă de acasă niciodată.Acum e dimineață, 6:45. Nu am putut dormi toată noaptea și încă sunt foarte confuză și speriată.
Dintr-o dată primesc un mesaj. Îl verific și vad că e tot de la acel anonim.."Hei, frumoaso, cum mai e taicătu?-J"
"Cine dracu ești? Și ce vrei de la mine? îi scriu eu.
Aștept 10 minute, și încă nu văd niciun mesaj. Cine naiba e omul ăsta?
Din perspectiva lui Cristi:
Stau la birou și dintr-o dată primesc un apel video, număr necunoscut. Răspund pentru că știu deja cine este, însă nu știu ce mai vrea de la mine.
- Ce mai vrei, omule? ma răstesc eu. Am făcut tot ceea ce mi-ai cerut.
- Și, cum a fost partida?
- AM ÎNTREBAT CE MAI VREI.
- Nu țipa, că o să ma am nevoie de tine, și tu de mine, cât de curând.
Închid apelul nervos și îmi apare pe ecran "Virus periculos detectat în dispozitivul dumneavoastră. Se inițiază transmiterea fișierelor în 1..2..3.."
Bunn, cam acesta a fost capitolul.
Cine credeți voi că este "-J" ? Și ce credeți despre discuția misterioasă pe care a puratat-o Cristian cu acea persoană cu număr necunoscut?
Next la 30 de voturi!🤭Și dacă vreți să citiți și altă carte interesantă cu Muntenii, v-aș ruga să trageți cu ochiul la această carte : https://my.w.tt/MGgl5mjXyY, scrisă de --ostea . Dacă nu merge link ul intrați pe profilul ei.
Cartea este nouă și are nevoie de susținerea voastră!❤Și pe altă parte, am postat și eu o nouă carte, "Iubire bipolară", la care aveți primul capitol!
Lectură plăcută!🤭😂❤