Чат 1

5 2 0
                                    

                          ~В 02:47~
Ра:Лино
     Лино
    Спиш ли ма
    Е
    Х
   О
    ЖИНА

~Само да уточня че ние с Ра така се спамим докато другата не отговори и, че нарочно си пишем с правописни грешки, но ние така си говорим~

Лина:Ко ма?!?!?

Ра:Спиш ли😅?

Лина:СПЯХ!!!!

Ра:А, страхотно...много интересно...сега слушай мен!

Лина:Кво искаш?

Ра:Сънувах...

Лина:Знаеш ли кво?Спри до тук!!!Утре ще ми разказваш!На мен ся ми са спи.И ти си лягай,щото утре пак като ти се обадя в един ще ми викаш: Що ма събуди?Долна коза.Не си мисли че баба ти не ми е казала че заспиваш в пет сутринта и се събуждаш СЛЕДОБЕД!!!!!

Ра:Да, и като ти кажа Долна коза, ти с усмивка ми отговаряш: Горна овца.И знам ще ако не ме събудиш или си с ПРОСТАТА си братовчедка или и ти си се оспала.

Лина:Да, и искам да ти кажа ще тряа да ставаш по рано.

Ра:ЩО?!?!

Лина: Щото сутринта се появяват всички идиоти.
~Идиотите са другите групи в нашето село. Ние се делим на няколко групички и правим войни.Ако се чудите как ако някоя групичка е на някоя чешма и друга групичка иска това място почват да се целят с камъни,пръчки и т.н. Това понякога продължава с дни....тъ да знам че много дрънкам ама нашия живот е много странен и тряа да са уточни.😅😂😝~

Ра:КЪДЕ СИ!!!!!?????ВЕДНАГА ИДВАМ!!!!!!!!!!!!!

Лина:На центъра и извън земното е тук.
~Вички момчета и момичета които не харесваме и сме водили войни имат прякори от нас...~

Ра:А Русото и Кравата?

Лина: Не те са в даскалото и ритат.

Ра:Чакай ма в даскалото.Идвам до 2 минути.

Лина:Ма те са цялата баничка.Гущера,Русо,Мини Петрунка,Близнакът на русо,унуй малкото,Гей Ти Ес ~ той ни обясни че така наричат БТС в тяхното село😒~ и най важното Калата ~По познат за вас и мен и Ра като Крава~😍😍😍

Ра:Моментално идвам!!!

<Min Ra Iordanova is offline<

Лина:Ра Чакай....

Лина:Ра

Лина:Оффффф

Лина:Ра ся е два часа.

Лина:Аз ти говорех за сутринта....

<Min Ra Iordanova is online<

Ра:Ааааа,ок.

Лина:Утре искаш ли да излезем към 10:00?

Ра:Ок. Ще те чакам на центъра.

Лина:Ок. Лека🖤💩

Ра:😂😂😂Лекааааа

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Чат история с РаWhere stories live. Discover now